رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
  • کد خبر : ۶۵۲۶۱
  • چاپ خبر : قویترین مردان بافق در رده نوجوانان معرفی شدند +تصاویر

قویترین مردان بافق در رده نوجوانان معرفی شدند +تصاویر

با پایان یافتن دومین دوره مسابقات قویترین مردان در رده سنی نوجوانان در شهرستان بافق نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ دومین دوره مسابقات قویترین مردان شهرستان بافق در رده سنی نوجوانان عصر امروز جمعه 11 آبانماه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی روستای مبارکه […]

با پایان یافتن دومین دوره مسابقات قویترین مردان در رده سنی نوجوانان در شهرستان بافق نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ دومین دوره مسابقات قویترین مردان شهرستان بافق در رده سنی نوجوانان عصر امروز جمعه 11 آبانماه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی روستای مبارکه بافق برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با همکاری اداره ورزش و جوانان بافق ، هیات بدنسازی و پرورش اندام ، هیات روستایی و بازیهای بومی محلی، دهیاری و شورای اسلامی روستای مبارکه برگزار گردید شرکت کنندگان در 7 آیتم و در دو وزن منفی 80 کیلو و مثبت 80 کیلو با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در وزن منفی 80 کیلو گرم محمد صادق فتاحی اول شد ، امیر حسین آقابابایی به مقام دوم دست یافت و و محمد حسین محمدی زاده بهابادی سوم شد.

در وزن مثبت 80 کیلو گرم علیرضا  ترک دهجی قهرمان شد ، علی کریمی به مقام نایب قهرمانی رسید و حسین دهقان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، بهروز یزدانپرست رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ،دهیار و اعضای شورای اسلامی  روستای مبارکه و جمعی از علاقمندان برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده