رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر : ۶۶۰۰۷
  • چاپ خبر : برگزاری یادمان شهید حسینی در روستای شیطور+تصاویر

برگزاری یادمان شهید حسینی در روستای شیطور+تصاویر

یادمان شهید سیدعلی اکبر حسینی با حضور جمعی از مسئولین در روستای شیطور برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ یادمان شهید سیدعلی اکبر حسینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد، سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، حجت الاسلام والمسلمین دهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافق، حجت الاسلام والمسلمین […]

یادمان شهید سیدعلی اکبر حسینی با حضور جمعی از مسئولین در روستای شیطور برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ یادمان شهید سیدعلی اکبر حسینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد، سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، حجت الاسلام والمسلمین دهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافق، حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، قاسم زاده رئیس اداره آموزش وپرورش، دهقانزاده رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، سیدعلیرضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پورامینی بخشدار بخش مرکزی وجمعی از مسئولین وخانواده معظم شهدا و ایثارگران یادمان شهید سیدعلی اکبر حسینی در مسجد ابوالفضل(ع) روستای شیطور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بشکانی امام جمعه بافق در این مراسم گفت: علت اینکه دشمن جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد و جوانان این مرزوبوم را به شهادت رساند این بود که این انقلاب سخنگوی دولت خدا بود و این ترسی برای دشمن بود و می خواست این انقلاب را شکست دهد اما این دشمن بود که شکست خورد.

وی در ادامه به تحریم ایران در زمان جنگ پرداخت و افزود: دشمن  در8 سال دفاع مقدس شدیدترین تحریم ها را برعلیه ایران انجام داد تا اثری از این انقلاب نباشد  ولی مردم با مقاومت در برابر تجاوز دشمن تمام نقشه های آنها را برملا کرد و امروز هم با تمام قدرت از این انقلاب و ارزش های آن دفاع می کنند.

سخنران مراسم یادمان شهید حسینی اظهار داشت: درهشت سال دفاع مقدس دشمن  در تجهیز صدام کوتاهی نکرد و هواپیماهای جنگی و بمب شیمیایی و سلاح در اختیار عراق گذاشتند ولی ایران فقط جوان های مخلص، مظلوم و با اعتقاد داشت که در برابر این تهاجم ایستادگی کردند ونگذاشتند که خاک این کشور به دست بیگانگان افتد.

امام جمعه بهاباد به سخنان یکی از افسران ارتش آمریکا اشاره و بیان داشت: این افسر ارتش آمریکا در کتاب خاطرات خود نوشته بود ایرانی ها اسلحه ای به نام مرگ داشتند که با آن همه دنیا را می ترساندند ولی امام خمینی(ره) این اسلحه را به شهادت تبدیل کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین بشکانی در پایان گفت: یکی از وزرای امور خارجه آمریکا در کتاب خاطرات خود درباره امام خمینی (ره) می نویسد روزی که امام خمینی در تهران انقلاب کرد و سربازان آمریکایی را اخراج کرد ننگ ترین روز در تاریخ آمریکا بود.

مداحی حاج نصرالله تشکری از دیگر برنامه های یادمان شهید سیدعلی اکبر حسینی بود.

در پایان این مراسم نیز حاج نصرالله تشکری در مدح امام حسن عسکری(ع) مدیحه سرایی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده