رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر : ۶۶۴۸۴
  • چاپ خبر :  نجات تخم مرغ های قیمتی توسط دانش آموزان دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی + تصاویر
مسابقه چالش جاذبه در بافق؛

 نجات تخم مرغ های قیمتی توسط دانش آموزان دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی + تصاویر

سرتیم طرح شهید بهنام محمدی گفت: مسابقه نجات تخم مرغ امروز با حضور19 گروه از دانش آموز پسر دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی در این آموزشگاه  برگزارشد.   “محمد جواد رایگان ” امروز درحاشیه مسابقه نجات تخم مرغ در گفتگو باخبرنگار آفتاب بافق؛ اظهار کرد: این مسابقه امروز با حضور19 تیم سه تا پنجم نفره […]

سرتیم طرح شهید بهنام محمدی گفت: مسابقه نجات تخم مرغ امروز با حضور19 گروه از دانش آموز پسر دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی در این آموزشگاه  برگزارشد.

 

“محمد جواد رایگان ” امروز درحاشیه مسابقه نجات تخم مرغ در گفتگو باخبرنگار آفتاب بافق؛ اظهار کرد: این مسابقه امروز با حضور19 تیم سه تا پنجم نفره برگزارشد .

وی افزود: این مسابقه در دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی با حضور80 دانش آموز پسر  مقطع متوسطه برگزارشد.

 

سرتیم طرح شهید بهنام محمدی تصریح کرد: در مسابقه چالش جاذبه یک تخم مرغ را در درون سازه ای مناسب قرار می دهند و از ارتفاع حدود 10 متری به پایین پرتاب می کنند و با سالم ماندن آن تخم مرغ  و سقوط سازه در محدوده مورد نظر، گروه با موفقیت به کار خود پایان می دهد و امتیاز مورد نظر را دریافت می کنند .

 

وی افزود: دراین مسابقه به سازه های سبکتر و همراه با خلاقیت امتیازویژه تعلق می گیرد و به گروه های برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

 

براساس این گزارش؛ ایجاد انگیزه و شور و شوق در دانش آموزان، ایجاد رقابت سالم، آموزش مهارت های فنی و ریاضی به روش خلاقانه و ترویج کار های تیمی از جمله اهداف این طرح بیان شده است.

 

گفتنی است؛ این مسابقه علمی دانش آموزی به همت حوزه دانش آموزی بسیج ناحیه مقاومت بافق و دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی و گروه طرح شهید بهنام محمدی برگزارشد.

لازم بذکر است در این مراسم و  فرمانده نیروی مقاومت بسیج و فرمانده حوزه دانش آموزی شهرستان و حجج الاسلام حامدروحانی و جواد صادقیان و برادر محمد جواد رایگان حضور داشتند.

عکس: مهدی فتوحی(علی جان) 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده