رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر : ۶۷۴۳۸
  • چاپ خبر : نشست مشترک هئیت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با هئیت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

نشست مشترک هئیت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با هئیت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر روز گذشته با حضور در بندرعباس و منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با خلج مدیر عامل این منطقه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق عصر روز گذشته […]

علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر روز گذشته با حضور در بندرعباس و منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با خلج مدیر عامل این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق عصر روز گذشته به همراه مهدی طالعی سرپرست معاون مالی بازرگانی، سیدعلی رضا میرطاهری مدیر حراست، فرهاد نوابی معاون تولید، رضا میرزایی مدیر امور مالی، محمدحسین رنجبر مدیر فروش و فرهی مسئول کمرگی شرکت با حضور در منطقه ویژه اقتصادی  صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با خلج مدیر عامل ومعاونین این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست پیرامون همکاری بیشتر در زمینه صادرات محصولات شرکت،پیشبرد اهداف و تامین ارزی پروژهای جوارمعدنی، پیش بینی صادرات آتی و تسهیل در امور تخلیه و بارگیری حمل ریلی و در مجموع اتخاذ تدابیر لازم جهت کاهش پرت محموله های صادراتی گفتگو شد.

همچنین نشستی با مدیر کل راه آهن ناحیه شرق هرمزگان برگزار شد و در خصوص حمل ریلی،همکاری در برنامه صادرات و اجرای تعهدات خریداران گفتگو و قول مساعد و همکاری داده شد.

در ادامه علی اکبر رحیمی بافقی با حضور در اسکله از کشتی  popisکه در حال بارگیری محموله شرکت سنگ آهن بود بازدید کرد و محمد حسین رنجبر مدیر فروش شرکت در خصوص نحوه بارگیری،سیستم انتقال محصولات تا منطقه ویژه و حمل با کشتی مطالبی را عنوان کرد.

همچنین از مکانهای ساخته شده توسط شرکت سنگ آهن در منطقه ویژه استراکچر دستی تا واگن برگردان مکانیزه منطقه ویژه نیز مورد بازدید قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پایان از همکاران خود در واحد فروش،حمل و نقل و صادرات درخواست کرد تا حد امکان از پرت محصول جلوگیری شود و جهت بهره وری بهینه آن در این اوضاع بد اقتصادی بخصوص وجود تحریم ها دقت و یاری کنند تا بتوان به بهترین شکل در راستای ایجاد پروژه های جوار معدنی به ویژه گندله سه چاهون و فراهم نمودن زیرساخت ها برای صادرات آن تلاش کنند و به عنوان نماینده ۶ هزار نیرو سعی خود را به کار گیرند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده