رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
  • کد خبر : ۶۷۴۹۳
  • چاپ خبر : دیدار هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق با نماینده ولی فقیه در استان

اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق در این دیدار ضمن معرفی اعضای هیئت امناء امامزاده عبدالله(ع) در رابطه با برنامه های کوتاه و بلند […]

اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق در این دیدار ضمن معرفی اعضای هیئت امناء امامزاده عبدالله(ع) در رابطه با برنامه های کوتاه و بلند مدت مطالبی بیان کرد.

سید سعید حسینی با اشاره به عملکرد یک ساله گذشته این آستان مقدس گفت: با یاری خدا،همت مردم و مسئولین و همچنین تلاش هیئت امناء تحولی عظیم در آستان مقدس رخ خواهد داد.

وی پیگیری و فعالیت های عمرانی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) را طبق اولویت و برنامه ریزی را بیان کرد و افزود: به منظور استفاده بهینه و تکریم زائرین و مجاوران این آستان مقدس ساماندهی حسینیه امامزاده، ترمیم و مرمت پشت بام آستان، بازسازی برخی اماکن اطراف صحن مطهر و احداث شوفاژخانه مرکزی از جمله اقدامات عمرانی است که به پایان رسیده و یا در حال انجام می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار ضمن تسلیت سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت الله دستغیب، امامزاده و بقاع متبرکه را محور تبلیغ مسائل دینی و فرهنگ اسلامی بیان کرد و گفت: این مراکز مقدس و مورد علاقه مردم، ظرفیت مطلوبی برای تبیین و تشریح بیشتر معارف دینی و فرهنگی به شمار می روند.

وی خدمت به حضرت امامزاده عبدالله(ع) را یک توفیق مضاعف برای هیات امنا و خدام این مکان متبرک و مقدس دانست و اضافه کرد: خادمان و هیات امنای این آستان مقدس باید با گسترش سبک زندگی اسلامی و جذاب نمودن محیط و برنامه های آستان مقدس همواره در راستای جذب بیشتر مردم و گردشگران به حضور در این مراکز مذهبی و مقدس تلاش کنند.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده