رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
  • کد خبر : ۶۷۵۰۱
  • چاپ خبر : واگذاری امور نظارت بر مجتمع فسفات آسفوردی به مدیر مجتمع فلات مرکزی

واگذاری امور نظارت بر مجتمع فسفات آسفوردی به مدیر مجتمع فلات مرکزی

به گزارش آفتاب بافق؛ طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امور نظارت بر مجتمع فسفات آسفوردی به مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران واگذار شد. در این حکم آمده است: جناب آقای سید فرهاد اسلامی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با عنایت به سیاست های […]

به گزارش آفتاب بافق؛ طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امور نظارت بر مجتمع فسفات آسفوردی به مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران واگذار شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای سید فرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

با عنایت به سیاست های کلی شرکت در خصوص تمرکز امور نظارت بر مجتمع های واگذار شده در راستای ساماندهی بهتر فعالیت ها، بهره گیری مناسب از پتانسیل ها و اعمال نظارت دقیق تر، امور نظارت بر مجتمع فسفات آسفوردی به جنابعالی واگذار می گردد. شایسته است با هماهنگی های لازم با معاونین شرکت نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب و انجام برنامه ریزی لازم به منظور ساماندهی امور و پیشبرد عملیات اجرایی آن مجتمع در چارچوب سیاستهای ابلاغی و برنامه سالیانه اقدام لازم به عمل آید.

وجیه اله جعفری

مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “واگذاری امور نظارت بر مجتمع فسفات آسفوردی به مدیر مجتمع فلات مرکزی”

  • عباس اولیایی - زنجان says:

    با سلام
    در توانمندی ، شایستگی ، تکریم کارکنان توسط مهندس اسلامی شکی نیست ، انشاءالله این انتصاب باعث خیر وبرکت برای کارکنان ، مجتمع فسفات ومجموعه شهرستان باشد وامیدوارم با همراهی وهمدلی مجموعه کارکنان ، حمایت چون همیشه شرکت تهیه وتولید ومسئولین شهرستان شاهد روزهای روشن و موفقیت آمیز مجتمع باشیم .
    برای مهندس اسلامی توانمند آرزوی موفقیت وبهروزی دارم.
    یا حق

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده