رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
  • کد خبر : ۶۸۵۲۱
  • چاپ خبر : افتتاح مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) در بافق +تصاویر

افتتاح مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) در بافق +تصاویر

مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) امشب با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سومین مرکز نیکوکاری شهرستان بافق به نام امام حسن مجتبی(ع) امشب با حضور مشعلچی معاونت مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد، رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن ،حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت،هاشم پور […]

مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) امشب با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سومین مرکز نیکوکاری شهرستان بافق به نام امام حسن مجتبی(ع) امشب با حضور مشعلچی معاونت مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد، رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن ،حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت،هاشم پور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق،طالعی معاون فرماندار، رنجبر رئیس شورای شهرستان و اهالی محله مسکن مهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الااسلام قاسمی پیرامون زکات،انفاق،کمک به مستمندان و آثار آن در زندگی و جامعه مطالبی را عنوان نمود.

سپس هاشم پور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط این نهاد ارائه کرد و گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان استفاده حداکثری از محله ها و شناسایی فقرا و مستمندان برای کمک و رفع مشکلات آنان است.

وی با یادآوری اینکه با تعامل خوب صورت گرفته اکنون سه مرکز نیکوکاری در بافق تاسیس شده است،افزود: مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) فعالیت آن در زمینه اعزام زائران به مشهد مقدس و توزیع بخاری می باشد،مرکز نیکوکاری دارالمهدی روزانه 57 پرس غذا بین نیازمندان توزیع می نماید و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) به عنوان سومین محل فعالیت خود را آغاز می کند.

هاشم پور با اشاره به برنامه بازدید از روستاهای شهرستان خاطر نشان کرد: هم اکنون 6 واحد مسکونی در روستا مشغول به ساخت می باشد.

وی یاری رساندن و کمک به مستمندان را موجب افتخار دانست و گفت: دو سوم از اقدامات و کمک های انجام گرفته از محل کمک های مردم به نهاد کمیته امداد است.

لازم بذکر است؛ مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) چهلمین مرکز در استان و سومین آن در بافق می باشد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده