رفتن به بالا
  • شنبه - ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
  • کد خبر : ۶۸۸۳۶
  • چاپ خبر : پیام ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت حماسه 9دی

پیام ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت حماسه 9دی

به گزارش آفتاب بافق؛ بسیج سپاه ناحیه بافق به مناسبت 9 دی روز روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد: این روز ، یوم اللهی ست که بعد از آن هیچ بد خواه کژ اندیش فتنه گری جرأت و جسارت نگاه چپ به این […]

به گزارش آفتاب بافق؛ بسیج سپاه ناحیه بافق به مناسبت 9 دی روز روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

این روز ، یوم اللهی ست که بعد از آن هیچ بد خواه کژ اندیش فتنه گری جرأت و جسارت نگاه چپ به این سرزمین شهید پرور را نداشته است.

“ان الذین قالو ربّنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الّا تخافوا و لا تحزنوا و ابشرو بالجنه التی کنتم توعدون «سوره فصلت آیه 30»

انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان رخدادی بی بدیل در مهندسی حیات بشریت، نقطه ی عطفی بود که امید و اعتماد به نفس را در قلوب آحاد انسان های آزادی خواه و استقلال اندیش تابانید.

علی رغم تمام محاسبات دنیوی بدخواهان، این انقلاب آسمانی توانست قله های ترقی و عدالت را یکی پس از دیگری طی کند و هر قدر صعودش فزونی یافت، افول شیطان بزرگ و ایادی اش نیز به قعر فنا و نابودی نزدیک گشت.

آن پلید صفتان پس از آشوب های ناکام دهه های قبل؛ تلاش کردند تا در سال 1388 و پس از درخشش حیرت انگیز امّتِ امام در حضور حداکثری پای صندوق های رأی ؛ تمام حقد و کینه ی شکست های شان را با شیطانی ترین طراحی، یعنی ایجاد فتنه ای تمام عیار بر این ملّت بصیر آوار نمایند. غافل از اینکه اینجا ایران بسیجیان است، بسیجیانی ده ها میلیونی که چشمان بیدارشان به سوی امر ولایت است که به محض فرمان؛ دست و پای هر تجاوزگر غاصبی را در دم قطع و کوتاه می نمایند. مسولین وظیفه دارند برای چنین امتی ولایی تاپای جان برای حل مشکلات اقتصادی که الان تبدیل شده برای جولانگاه بدخواهان نظام تلاش وافر کنند. ما بسیجیان امام راحل رحمه الله  و نایب برحقش امام خامنه ای حفظه الله ضمن محکوم کردن جریان فتنه گر در داخل و  خارج نشین ،جهت اعتلای آرمان انقلاب در  سراسر گیتی اعلام حضور می نماییم.

                    ترازو گرنداری تورا ،زو ره زند هر کس

                    یکی قلبی بیاراید ،تو پنداری که زر دارد

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده