رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
  • کد خبر : ۶۸۹۲۲
  • چاپ خبر : مرگ 2 سرنشین پراید در تصادف با خودرو مزدا در مسیر بافق به یزد

مرگ 2 سرنشین پراید در تصادف با خودرو مزدا در مسیر بافق به یزد

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 بافق از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه مزدا در محور بافق به یزد خبر داد و اظهار داشت: بر اثر این سانحه رانندگی ۲ نفر کشته شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ سعید ملکزاده رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 بافق با […]

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 بافق از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه مزدا در محور بافق به یزد خبر داد و اظهار داشت: بر اثر این سانحه رانندگی ۲ نفر کشته شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سعید ملکزاده رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 بافق با اعلام این خبر گفت: ساعت 16 امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید با خودرو مزدا در 30 کیلومتری محور بافق به یزد قبل از مسجد ابوالفضل(ع) در مسیر (دوطرفه) با یکدیگر برخورد کردند که این سانحه 6 مصدوم و 2 کشته بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه 2 نفر از 6 سرنشین خودروی پراید جان خود را در این سانحه از دست دادند،افزود: 4 سرنشین دیگر دچار مصدومیت شدند و این افراد غیر بومی هستند.

ملکزاده اظهار کرد: 2 سرنشین خودرو مزدا نیز دچار مصدومیت شدند و حال عمومی آنها به نسبت خوب می باشد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس بافق در پایان گفت: مصدومین حادثه توسط یک دستگاه آمبولانس از مسجد ابوالفضل(ع) ، 2 دستگاه آمبولانس از بافق و یک دستگاه آمبولانس از یزد به بیمارستان های یزد منتقل شدند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده