رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
  • کد خبر : ۶۸۹۴۷
  • چاپ خبر : محور اصلی دشمنان در فتنه 88 از بین بردن نقطه اتصال امت با ولایت بود
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق:

محور اصلی دشمنان در فتنه 88 از بین بردن نقطه اتصال امت با ولایت بود

حجت الاسلام و المسلمین دهستانی در نشست حلقه های صالحین بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) گفت: رمز ماندگاری نظام به دلیل پیوند امت با ولایت بوده و محور تمامی فتنه‌ها برای از بین بردن این نقطه اتصال است. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست حلقه های صالحین بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب […]

حجت الاسلام و المسلمین دهستانی در نشست حلقه های صالحین بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) گفت: رمز ماندگاری نظام به دلیل پیوند امت با ولایت بوده و محور تمامی فتنه‌ها برای از بین بردن این نقطه اتصال است.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست حلقه های صالحین بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب در مسجد فاطمیه آهنشهر با موضوع حماسه 9 دی،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق در این نشست با بیان اینکه رمز بقای انقلاب به دلیل پیوند امت با ولایت است، گفت: دشمن می‌گوید انقلاب اسلامی ایران را هیچ کس جز مردم آن نمی‌تواند نابود کند، دشمن به این نتیجه رسیده که باید کاری کنیم تا خود مردم ایران که این انقلاب را به پیروزی رساندند، آن را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: این کار فقط با ایجاد فتنه ممکن است و حضرت علی(ع) فتنه را تاریک کننده معنا کرده‌اند، نه تاریکی زیرا فتنه چراغ‌ها را خاموش می‌کند و سبب سردرگمی جامعه می‌شود.

دهستانی با بیان اینکه دشمنان سه جمله را به کار می‌برند، ادامه داد: نخستین جمله آن است که امت بدون ولایت برای ما هیچ خطری ندارد، این جمله را مقام معظم رهبری در سال 53 در مشهد نیز فرمودند:(( که امت بدون امام ولایت حیات ندارد، امام بی امت هم هیچ اقتداری ندارد و کاری نمی‌تواند بکند و امت متصل به امام شکست ندارد و حرف اصلی این است.)).

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری نظام به سبب پیوند امت با ولایت است، آن چیزی که توانست اسلام را نگه دارد بصیرت مردم است که ولایت را تنها نگذاشتند وهزینه ولایت‌مداری را پرداخت کردند، محور همه فتنه‌ها از بین بردن نقطه اتصال امت با ولایت است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده