رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر : ۶۹۱۰۰
  • چاپ خبر : جشن بزرگ گلپونه های انقلاب برگزار شد +تصاویر
به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق؛

جشن بزرگ گلپونه های انقلاب برگزار شد +تصاویر

به منظور تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،جشن بزرگ گلپونه های انقلاب امشب در سالن ورزشی امام علی(ع) آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جشن بزرگ گلپونه های انقلاب در راستای تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین […]

به منظور تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،جشن بزرگ گلپونه های انقلاب امشب در سالن ورزشی امام علی(ع) آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جشن بزرگ گلپونه های انقلاب در راستای تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت،فرماندار و معاون وی،اعضای شورای اسلامی شهر بافق،شهردار،جمعی از مسئولین شهرستان،پرسنل سنگ آهن و خانواده های آنان امشب در محل سالن ورزشی امام علی(ع) آهنشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام الله مجید توسط  قاری قرآن رایگان قرائت شد و سپس با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران،اجرای برنامه ها توسط مجریان توانمند استان و شهرستان محمد صادق خواجه ای بافقی و فاطمه تقی زاده انجام گرفت.

در ادامه با دعوت از علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،طی سخنانی کوتاه با درود به روح مطهر امام راحل(ره) و ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن، یاد و خاطره معلمان و ستارگان آسمان فرهنگ و هنر بافق چون مرحوم سید عباس آیت اللهی و سید حسین علوی را گرامی داشت.

وی ضمن خیر مقدم به کلیه مدیران و مسئولان شهرستان و شرکت سنگ آهن بخصوص پرسنل این مجموعه بزرگ و خانواده های آنان بیان داشت: بحمدلله فرزندان پرسنل شرکت نشان دادند هماگونه که پدران پرتلاش آنان از سنگ آهن و فولاد می سازند،در کسب علم و دانش نمونه استان هستند.

رحیمی بافقی افزود: 3 هزار و 287 نفر از فرزندان پرسنل شرکت سنگ آهن با کسب نمرات و معدل بالا در مقاطع مختلف تحصیلی و کنکور سراسری  افتخار آفریدند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در بخش دیگر سخنان خود از خانواده های پرسنل شرکت و فرزندان آنان درخواست کرد: پدران شما در مجموعه مشغول به کار هستند و سلامت آنان برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. شرکت سنگ آهن از بهترین امکانات ورزشی برخوردار است و از شما می خواهم آنان را تشویق به استفاده از این امکانات کنید.

وی فرزندان این خطه کویری را به عنوان چشمان امید و آینده سازان بافق عنوان کرد و گفت: امیدواریم افق های دور و آرزوهای بلند داشته باشید و با همت شما شهر بافق را هر روز سرافرازتر ببینیم.

رحیمی بافقی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مدیران و پرسنل شرکت سنگ آهن که طی 50 سال تلاش بسیاری برای این مجموعه انجام دادند و اکنون روح بلند آنان شاهد فعالیت و موفقیت های بدست آمده است، با بیان نام مرحوم دهستانی،یاراحمدی و محمد جواد عسکری سه مدیر بومی شهرستان بافق از جمع حاضر در سالن خواهان شد تا به احترام آنان قیام کنند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: با همت مردم،جوانان و نوجوانان شهر آینده روشنی در انتظار بافق است و امیدواریم سال های آتی نیز موفقیت شما فرزندان را جشن بگیریم.

در ادامه این مراسم طه فتوحی خواننده بومی شهرستان بافق دو قطعه از آهنگ های خود را اجرا نمود و سپس مناجات خوانی توسط دانش آموز رنجبر انجام گرفت.

اجرای امیر کربلایی زاده کمدین محبوب برنامه خندوانه،حضور هاشم و باشم طنزپردازان استانی،اجرای امیر عباسی و احمد زحمتکش خوانندگان بافقی از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

در پایان نیز حجت اشرف زاده خواننده نسل جوان کشور چند قطعه آهنگ بصورت زنده برای حاضرین مراسم اجرا کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق
عکس: عرفان مرشد زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده