رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
  • کد خبر : ۶۹۲۰۲
  • چاپ خبر : دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید حسن کماندار

دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید حسن کماندار

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل شهید حسن کماندار از شهدای شرکت سنگ آهن ، با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق امشب به همراه حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی،محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل،محمد زمان وحید […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل شهید حسن کماندار از شهدای شرکت سنگ آهن ، با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق امشب به همراه حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی،محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل،محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر و کاظم پورسلطانی کارشناس امور ایثارگران با حضور در منزل شهید والا مقام حسن کماندار با خانواده معظم وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علی اکبر رحیمی بافقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه امنیت،عزت و صلابت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است،یادآور شد: این انقلاب با تقدیم خون هزاران شهید بدست آمده است.

وی اداره خانواده بدون حضور مرد را کاری بسیار دشوار دانست و خطاب به 3 فرزند دختر شهید گفت: اجر مادر شما کمتر از شهادت نیست.

همسر شهید کماندار که خود خواهر شهیدان احمد و محمود تفکری و یک جانباز می باشد نیز با بیان خاطراتی از شهید کماندار گفت: اوایل شهادت همسرم بسیار خواب ایشان را می دیدم و آن زمان که مفقود الاثر بود،می گفت من خواهم آمد و سرانجام پس از 11 سال پیکر مطهرش به شهر بازگشت.

شهید حسن کماندار فرزند محمد، سال 1332 در روستای مبارکه از توابع شهرستان بافق متولد شد. وی در سن 23 سالگی ازدواج کرد که حاصل آن 3 فرزند دختر می باشد. با شروع جنگی تحمیلی در سال 60 داوطلبانه عازم جبهه و در عملیات والفجر مقدماتی شرکت نمود و سرانجام تاریخ 1361/11/21 در منطقه فکه مفقود الاثر شد و پس از 11 سال پیکر مطهرش به زادگاهش بازگشت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده