رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
  • کد خبر : ۷۰۶۸۴
  • چاپ خبر : جشنواره بازیهای بومی محلی دختران شهرستان بافق برگزار می شود

جشنواره بازیهای بومی محلی دختران شهرستان بافق برگزار می شود

بمناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره بازیهای بومی محلی دختران شهرستان بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت:جشنواره دختران شهرستان ویژه مقطع ابتدایی روز ۱۵ بهمن ماه در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود. سمیه ایزدیان در جلسه هماهنگی […]

بمناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره بازیهای بومی محلی دختران شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت:جشنواره دختران شهرستان ویژه مقطع ابتدایی روز ۱۵ بهمن ماه در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود.

سمیه ایزدیان در جلسه هماهنگی این جشنواره اظهار داشت: ۱۵ تیم متشکل از ۱۳ نفر در سه رشته زو، لی لی و دال پلان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی ضمن تقدیر از همکاری هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد:۲۰ نفر از معلولین ذهنی نرگس نیز در قالب ۳ تیم در این جشنواره شرکت می کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین تصریح کرد:جشنواره از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح برگزار و در پایان با حضور مسوولین شهرستان مراسم اختتامیه و اهدا جوایز به برگزیدگان انجام می شود.

منبع: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده