رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
  • کد خبر : ۷۰۶۹۱
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با مدیرکل بازرسی استان یزد

دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با مدیرکل بازرسی استان یزد

    حجت الاسلام طالبی حضور مدیری از خانواده شهید که بازدارنده عوامل درونی فساد و فردی پاک دست باشد و هزینه ای برای کشور ایجاد نکند را نقطه قوتی دانست و گفت: مدیری که تابع خرد جمعی باشد بدون شک از فساد در دستگاه مربوطه خود جلوگیری می کند.     به گزارش مرکز […]

 

 

حجت الاسلام طالبی حضور مدیری از خانواده شهید که بازدارنده عوامل درونی فساد و فردی پاک دست باشد و هزینه ای برای کشور ایجاد نکند را نقطه قوتی دانست و گفت: مدیری که تابع خرد جمعی باشد بدون شک از فساد در دستگاه مربوطه خود جلوگیری می کند.

 

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز به همراه مدیران و معاونین شرکت با حضور در اداره کل بازرسی استان یزد با حجت الاسلام طالبی دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار علی اکبر رحیمی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان عملکرد شرکت سنگ آهن مرکزی بافق پرداخت.

 

وی با اشاره به 6 هزاری نیروی شاعل در شرکت سنگ آهن بافق گفت: حدود 150 میلیون تن سنگ آهن از  معدن چغارت استخراج شده و 9 میلیون تن ذخیره دارد.

 

رحیمی بافقی یادآورشد: معدن سه چاهون هم حدود ۸۰ میلیون تن ذخیره دارد که عیار آن کمتر است.

 

وی در ادامه پیرامون پروژه ها و طرح های جوار معدنی شرکت مطالبی را بیان کرد و گفت: پروژه گندله سه چاهون با 73 درصد پیشرفت، فاضلاب شهری با 63 درصد،پروژه جاده خرانق و میدان ورودی شهر بافق با 3 میلیارد تومان هزینه از عمده فعالیت های این مجموعه است.

 

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق با تاکید بر اینکه بنا داریم با پیشگیری و تقویت نطارت  کار ی کنیم تا کسی به فکر تخلف نیفتد، اظهار داشت: اگر ما خودمان به این موضوع عمل کنیم و ابتدا عامل باشیم بعد آمر دیگران نیز توجه خواهند کرد،در کارگروه ارتقایُ ُسلامت نیز ابتدا منفذها را شناسایی  و بعد می بندیم و از شما درخواست داریم در صورت اطلاع از احتمال وقوع تخلف به ما طلاع دهید تا پشگیری کنیم .

 

وی از مدیر کل بازرسی استان خواهان شد با توجه به پروژه های عظیم شرکت سنگ آهن و هزینه های بسیار آن،هر گونه مشکل و تخلفی را قبل از وقوع توسط دستگاه های نظارتی اعلام شود.

 

رحیمی بافقی با بیان اینکه تامین هزینه ها از دغدغه های شرکت سنگ آهن است،گفت: ماهیانه 42 میلیارد تومان برای حقوق پرسنل شرکت پرداخت می شود که این رقم در سال مبلغی بالغ بر 600 میلیارد تومان است.

سپس حجت الاسلام اكبر طالبی چاهوكی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق و همراهان وی،با اشاره به حرکتی که  رحیمی بافقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و امروز متقبل به انجام کار بزرگی شده،آن را قابل تقدیر دانست و گفت: خداوند به ما توفیق دهد تا علیرغم این بحران اقتصادی بتوانیم به تکلیف خود عمل نماییم .

 

وی با بیان اینکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مسئولیت سنگینی را به عهده دارد،تصریح کرد: بدون شک در این مسیر خطرات و لغزش های بسیاری وجود و باید مواظب بود تا از اجر اُخروی بهره مند شد..

 

طالبی در بحث سلامت و مبارزه با فساد بر جلوگیری از این موضوعات تاکید کرد و گفت: در این راستا تمام تلاش خود را نموده ام،چرا باید رتبه 135 فساد اداری را داشته باشیم، فساد بیشتر در واحدهای پول ساز می باشد،

 

وی حضور مدیری از خانواده شهید که بازدارنده عوامل درونی است تا فردی پاک دست باشد و هزینه ای برای کشور ایجاد نکند را نقطه قوتی دانست.

 

مدیرکل بازرسی استان با بیان اینکه امروز در این عرصه چقدر مدیر بازدارنده داریم،اظهار کرد: عمده مردمانی که سود جو هستند، باید با تذکر اولیه فساد را از میان برد.

 

 

وی یادآور شد: مدیری که تابع خرد جمعی باشد بدون شک از فساد در دستگاه مربوطه خود جلوگیری می کند اما تکروی و بدون مشورت می تواند فساد را رایج دهد.

 

طالبی در بحث تامین خوراک معادن با بیان اینکه ما قدرت محدودی داریم،گفت: آمادگی هر گونه کمک و یاری به این مجموعه هستیم. امروز ما مسئول استان خود هستیم و تا جایی که رانت و فساد نباشد شما را یاری می کنیم

 

مدیرکل بازرسی استان یزد با آرزوی موفقیت برای علی اکبر رحیمی بافقی و مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق،اظهار کرد: امروز شرکت سنگ آهن با داشتن مدیری قوی و با کارنامه ای درخشان به موفقیت و توسعه دست خواهد یافت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده