رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
  • کد خبر : ۷۰۸۵۹
  • چاپ خبر : رمز موفقیت در این خطه معدنی تلاش مدیریت و پرسنل آن همراه با وحدت و انسجام است
امام جمعه بافق:

رمز موفقیت در این خطه معدنی تلاش مدیریت و پرسنل آن همراه با وحدت و انسجام است

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی تنها رمز موفقیت در این خطه معدنی را تلاش مدیریت و پرسنل آن همراه با وحدت و انسجام دانست و گفت: امیدواریم با مدیریت علی اکبر رحیمی بافقی و تلاش کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق همانگونه که تا امروز موفق عمل کردید در ادامه نیز پیشرو باشید. به گزارش […]

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی تنها رمز موفقیت در این خطه معدنی را تلاش مدیریت و پرسنل آن همراه با وحدت و انسجام دانست و گفت: امیدواریم با مدیریت علی اکبر رحیمی بافقی و تلاش کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق همانگونه که تا امروز موفق عمل کردید در ادامه نیز پیشرو باشید.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری امشب با حضور امام جمعه بافق،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،مدیرعامل شرکت سنگ آهن،مدیران و معاونین و پرسنل شرکت در کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم زیارت پر فیض عاشورا قرائت شد و سپس محسن لواسانی مداح اهل بیت(ع) مدیحه سرایی کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: اگه مقایسه کوتاهی در چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب شود،خواهیم دید که در چه جایگاهی قرار داشتیم و امروز چه جایگاهی را در سطح جهانی و بین المللی بدست آوریم.

وی با بیان اینکه دشمن از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هراس دارد،افزود : امروز کشور در بحث علمی و فناوری با تلاش نیروهای دانشگاهی و علمی به چنان جایگاهی رسیده که موجب هراس دشمنان از دستاوردهای ما شده است و اگر این امکانات را نداشتیم بدون شک با موقعیتی که در منطقه پیدا کردیم در مقابل داعش و حرکت هایی که برای نابودی این قشر در سوریه، لبنان و امروز در یمن اتفاق میفتد، ایران را نیز اشغال کرده بودند.

سلیمانی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها که کشور را تحت فشار قرار داده است،تصریح کرد:  متاسفانه مدیریت ضعیف در برخی مجموعه ها، قاچاق کالا و باز بودن بعضی دروازه ها برای رفتن اجناس از ایران همه عواملی است که دست در دست یکدیگر دادند تا مشکلات اقتصادی ما افزون یابد و ان شاءالله با مدیریت صحیح و وحدت و انسجام آنان را رفع می کنیم.

وی تنها رمز موفقیت در این خطه معدنی را تلاش مدیریت و پرسنل آن همراه با وحدت و انسجام دانست و گفت: امیدواریم با مدیریت علی اکبر رحیمی بافقی و تلاش کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق همانگونه که تا امروز موفق عمل کردید در ادامه نیز پیشرو باشید.

 سپس مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق  در سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به امام جمعه شهرستان و قبول دعوت برای حضور در جمع پرسنل سختکوش شرکت سنگ آهن در شب آغاز دهه مبارک فجر، کمال تقدیر و تشکر را نمود.

رحیمی بافقی اظهار کرد: امیدواریم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بتوانیم در جهت تحقق منویات حضرت امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظلة العالی) قدم برداریم و سیاست های کلان دولت و نظام جمهوری اسلامی را در مجموعه ای که متولی آن هستیم، اجرا نماییم تا سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در این مجموعه صنعتی و معدنی محقق شود.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور مدیران و معاونین شرکت و پرسنل تلاشگر و خانواده های آنان،خواهان حضور پرشور همگان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد.

شایان ذکر است، طبخ آش توسط پرسنل شرکت نیز صورت گرفت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده