رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
  • کد خبر : ۷۰۹۶۶
  • چاپ خبر : برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار نه به قلیان +تصاویر

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار نه به قلیان +تصاویر

همایش بزرگ پیاده روی طرح کرامت با شعار ” نه به قلیان ” صبح امروز در روستای مبارکه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طرح کرامت با شعار نه به قلیان صبح امروز از سوی شورای کرامت و کانون سلامت محله مبارکه برگزار شد. این همایش در راستای مبارزه همه […]

همایش بزرگ پیاده روی طرح کرامت با شعار ” نه به قلیان ” صبح امروز در روستای مبارکه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طرح کرامت با شعار نه به قلیان صبح امروز از سوی شورای کرامت و کانون سلامت محله مبارکه برگزار شد.

این همایش در راستای مبارزه همه جانبه با قلیان و مصرف دخانیات و با حضور رئیس مرکز بهداشت و حجت الاسلام حقیقت و اهالی روستای مبارکه برگزار شد که شرکت کنندگان مسیر گلزار شهدای گمنام (پارک نطقی) تا گلزار شهدای مبارکه مسجد صاحب الزمان (عج)  را پیاده روی کردند.

 رئیس مرکز بهداشت روستای مبارکه استعمال دخانیات و نیز اعتیاد به مواد مخدر را یکی از معضلات اصلی جامعه  پس از بیکاری برشمرد و گفت: آگاه سازی خانواده ها از آثار سوء مصرف دخانیات و مواد مخدر بسیار تاثیر گذار است.

  وی افزود: در مبارزه با مصرف دخانیات بدون آگاهی سازی جامعه نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد.

شایان ذکر است؛ در ابتدا و انتهای مسیر به قید قرعه کشی به شرکت کنندگان این همایش جوایز نقدی اهدا شد.

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار نه به قلیان +تصاویر”

  • سلام، جمعیت قلیونی های بافق و مبارکه بیشتر از جمعیتی بود که برای پیاده روی اومده بودن بجای این کارا بشنسد فکر کنید چیکار کنید که جوان ها به سمت قلیون و اعتیاد نرن، اره فکر کنید

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده