رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
  • کد خبر : ۷۲۱۴۳
  • چاپ خبر : وحشی بافقی بزرگترین سرمایه فکری و فرهنگی شهرستان بافق است

وحشی بافقی بزرگترین سرمایه فکری و فرهنگی شهرستان بافق است

جلسه شعر و ادب وحشی بافقی با حضور رییس اداره ارشاد ، اعضای انجمن شعر و علاقه مندان به ادبیات در موسسه فرهنگی هنری آقاسین برگزار گردید. به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره ارشاد با اشاره به اهمیت جلسات ادبی در شهرستان بافق عنوان کرد: تنها راهی که ما می توانیم به اهداف فرهنگی برسیم  […]

جلسه شعر و ادب وحشی بافقی با حضور رییس اداره ارشاد ، اعضای انجمن شعر و علاقه مندان به ادبیات در موسسه فرهنگی هنری آقاسین برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره ارشاد با اشاره به اهمیت جلسات ادبی در شهرستان بافق عنوان کرد: تنها راهی که ما می توانیم به اهداف فرهنگی برسیم  استفاده از ظرفیت انجمن های ادبی است و در حقیقت شعر و ادبیات را می توان به مثابه ستون فقرات هنر دانست و اگر این حوزه تقویت شود دیگر هنرها هم در جامعه متجلی می شود و برای رسیدن به این هدف نیازمند همدلی و وفاق فرهنگی هستیم که لازمه پیشبرد تمام امور است.

در ابتدا اسدالله کریمزاده دبیر انجمن شعر و ادب وحشی بافقی با توجه به نقش شاعران در زندگی اجتماعی مردم عنوان کرد: شاعران نقش مهمی در تربیت صحیح جامعه دارند و یکی از آن ها  کمال الدین محمد وحشی بافقی است که سرآمد تمام شاعران عصر خود بوده و موضوعات متعدد ادبی ، اجتماعی و اخلاقی در شعر او چشمگیر است .

وی با توجه به اهمیت شناخت وحشی بافقی به عنوان بزرگترین سرمایه فرهنگی  شهرستان بافق افزود: وی مانند شاعران برجسته ادب فارسی به اهمیت ارزش اخلاق وفرهنگ در ساماندهی زندگی اجتماعی کاملا واقف بوده و از این روست که توصیه می شود اشعار وحشی بافقی با تعمق و ژرف اندیشی بیشتری خوانده شود

لازم به ذکر است جلسات هفتگی انجمن شعر و ادب وحشی بافقی سه شنبه ها در موسسه فرهنگی هنری آقاسین برگزار می شود و شاعران بعد از قرائت اشعار  به نقد و بررسی آن می پردازند.

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده