رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
  • کد خبر : ۷۲۱۷۱
  • چاپ خبر : تولید میلگرد A4 در مجتمع فولاد بافق

تولید میلگرد A4 در مجتمع فولاد بافق

  مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و افزایش تنوع محصولات خود اقدام به تولید میلگرد A4 نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر بهره برداری کارخانه نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از تولید میلگرد A4 در این مجتمع خبر داد و گفت: […]

 

مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و افزایش تنوع محصولات خود اقدام به تولید میلگرد A4 نمود.
به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر بهره برداری کارخانه نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از تولید میلگرد A4 در این مجتمع خبر داد و گفت: جهت ارتقاء سطح رضایتمندی و پاسخگویی به نیاز مشتریان، افزایش تنوع محصولات و اختصاص سهم بیشتری از بازار میلگرد، تولید میلگرد A4 در دستور کار قرار گرفته است.

محمد حیدری افزود: میلگردهای A4 مطابق استاندارد ملی ایران (3132) با علامت مشخصه آج 500 و در مبحث نهم مقررات ساختمان در رده S500 با شکل ظاهری آج مرکب تعریف شده است که استحکام و مقاومت کششی آن بالاتر و نسبت به میلگردA3 سخت تر می باشد و در صورت استفاده از این نوع میلگرد در پی ها و دال های بتنی، علاوه بر استحکام کششی بالا، در مصرف میلگرد نیز صرفه جویی می شود. وی بیان کرد: هم اکنون در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجربه و دانش نیروهای متخصص، انواع میلگردهای ساده و آجدار در سایزهای مختلف به صورت شاخه تولید می گردد و در سال آینده به صورت کلاف نیز عرضه خواهد شد.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده