رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
  • کد خبر : ۷۲۲۰۳
  • چاپ خبر : نشست دوجانبه مدیر امور شعب بانک ملی استان یزد با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

نشست دوجانبه مدیر امور شعب بانک ملی استان یزد با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

رئیس شعبات بانک ملی استان یزد صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، با وی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق، محمد رضایی رئیس امور شعب بانک ملی استان یزد به همراه هیئت همراه و رئیس شعبه بانک ملی آهنشهر صبح امروز با علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل […]

رئیس شعبات بانک ملی استان یزد صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق، محمد رضایی رئیس امور شعب بانک ملی استان یزد به همراه هیئت همراه و رئیس شعبه بانک ملی آهنشهر صبح امروز با علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدارو گفتگو کردند.

دردر ابتدای این دیدار علی اکبر رحیمی  بافقی ، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در دومین نشست، تفاهم و همدلی و پشتکار این مجموعه را مهم دانست و افزود: در نشست قبلی شرکت سنگ آهن در خواست و پیشنهاداتی را عنوان کرد که حضور مجدد شما و هیئت همراه این تعامل و همکاری را به اثبات میرساند.

محمد رضایی مدیر امور شعبات بانک ملی استان نیز با تشکر و تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ، بیان داشت : از افتخارات بانک ملی این است که خدمتگزار شرکت سنگ آهن و پرسنل خدوم این مجموعه از زمان راه اندازی این شرکت میباشد و امید داریم با گسترش روابط و ارائه خدمات بهتر و بیشتر و اعطای تسهیلات بهتر به عزیزان گام برداریم .

وی سرمایه گذاری در فولاد را از اولویت ها دانست و افزود :بانک ملی مفتخر است که در این زمینه سرمایه گذاری کرده و با توجه به مذاکراتی که با جنابعالی داشتیم براین موضوع تاکید داریم .

به گفته وی لوگوی بن کارت به نام چغارت کارت که امروز صبح رونمایی شد ، برای صرفه جویی در وقت و تسهیل انجام اموربانکی پرسنل خدوم ،توسعه بانکداری اینترنتی ،افزایش امنیت و کاهش ترافیک بسیار مفید خواهد بود.

رئیس بانک ملی در ادامه صحبتهای خود گفت : تاکنون با تناسب و فراخور احتیاج شرکت و برمبنای توسعه شهرستان و شرکتهای زیرمجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و سرمایه گذاران بخش خصوصی همکاری و تعامل خوبی داشتیم و بدون شک این همکاری ادامه خواهد داشت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده