رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
  • کد خبر : ۷۲۲۱۵
  • چاپ خبر : مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق پیگیر روند حال رامین حیدری شد

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق پیگیر روند حال رامین حیدری شد

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) از نزدیک پیگیر روند درمان رامین حیدری کارمند پرتلاش این مجموعه شد.   به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز به همراه محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل؛ عباس سیف اللهی مدیر حراست […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) از نزدیک پیگیر روند درمان رامین حیدری کارمند پرتلاش این مجموعه شد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز به همراه محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل؛ عباس سیف اللهی مدیر حراست و مسئول مرکز اطلاع رسانی شرکت با حضور در بیمارستان ولی عصر(عج) از نزدیک پیگیر روند حال رامین حیدری کارمند این مجموعه شد که مدت 13 ماه می باشد در کما به سر می برد.

 

در این عیادت که با همراهی مسعود دانشی رئیس بیمارستان و سید علی اصغر حسینی انجام گرفت،مسئولان با حضور بر بالین رامین حیدری،وضعیت جسمی وی را از محمد رضا حیدری برادر وی و پزشک مربوطه جویا شدند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق پس از مطلع شدن از وضعیت جسمی رامین حیدری با آرزوی بهبودی و سلامتی برای وی،به محمد زمان وحید مدیر بهداری آهنشهر دستور داد تا هر گونه مشکلات و خدمات درمانی و نیز امکانات از قبیل آمبولانس به جهت انتقال مورد بررسی و انجام گیرد.

 

رحیمی بافقی از کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و همکاران وی خواست تا برای بهبود و سلامتی این کارمند خدوم شرکت دعا کنند.

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده