رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
  • کد خبر : ۷۲۲۲۴
  • چاپ خبر : امیدوارم حضور گروه هنری پوریای ولی و اجرای آنان راهی باشد تا تماشاگران بدنبال تئاتر واقعی بروند
مسئول گروه هنری رسالت بافق:

امیدوارم حضور گروه هنری پوریای ولی و اجرای آنان راهی باشد تا تماشاگران بدنبال تئاتر واقعی بروند

سید کاظم عباس زاده با اشاره به دعوت از گروه تئاتر پوریای ولی استان برای اولین بار در بافق و اجرای نمایشی زیبا و پرمحتوا تحت عنوان خرس،افزود: بخاطر آنکه علاقمندان به تئاتر یک اثر درماتیکی جذاب را تماشا کنند ،از این گروه هنری دعوت کردم و امیدوارم حضور آنان راهی باشد تا تماشاگران بدنبال […]

سید کاظم عباس زاده با اشاره به دعوت از گروه تئاتر پوریای ولی استان برای اولین بار در بافق و اجرای نمایشی زیبا و پرمحتوا تحت عنوان خرس،افزود: بخاطر آنکه علاقمندان به تئاتر یک اثر درماتیکی جذاب را تماشا کنند ،از این گروه هنری دعوت کردم و امیدوارم حضور آنان راهی باشد تا تماشاگران بدنبال تئاتر واقعی برود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید کاظم عباس زاده مسئول گروه هنری رسالت بافق پیرامون برنامه های جشن انقلاب و اجرای گوره تئاتر خرس بیان کرد: بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر آن شدیم تا ما نیز سهمی در شادی آفرینی برای مردم عزیز داشته باشیم.

وی با اشاره به دعوت از گروه تئاتر پوریای ولی استان برای اولین بار در بافق و اجرای نمایشی زیبا و پرمحتوا تحت عنوان خرس،افزود: این نمایش با رگه های طنز نوشته آنتوان چخوف و کارگردانی محمدرضا ابوالحسنی و بازی هنرمندان پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون محمدرضا شجریان،نازنین خشنود و محمد حسن خانی می باشد.

عباس زاده اجرای این نمایش در استان را با توجه به استقبال بسیار زیاد تماشاگران موفق عنوان کرد و گفت: بخاطر آنکه علاقمندان به تئاتر یک اثر درماتیکی جذاب را تماشا کنند ،از این گروه هنری دعوت کردم. بدون شک تماشاگران با توجه به بازی خوب هنرمندان،صحنه آرایی زیبا،موسیقی و نورپردازی جالب از دیدن این تئاتر لذت خواهند برد.

وی اظهار امیدواری کرد حضور این گروه هنری راهی باشد تا تماشاگران بدنبال تئاتر واقعی بروند.

مسئول گروه هنری رسالت بافق اجرای موسیقی توسط هنرمندان بافقی را از دیگر برنامه های این جشن عنوان کرد و اظهار کرد: امیدواریم علاقمندان به هنر تئاتر با حضور گسترده خود باعث دلگرمی تهیه کننده و هنرمندان تئاتر استان یزد شوند.

عباس زاده خاطر نشان کرد: نمایش خرس از 21 بهمن آغاز شده و تا روز پنجشنبه 25 بهمن ادامه دارد  و در صورتی که این اثر مورد استقبال قرار گیرد،مدت اجرای آن تمدید خواهد شد.

شایان ذکر است؛ نمایش خرس ساعت 19 در بافق، بلوار کشاورز،جنب سالن ورزشی ایثار و پردیس هنر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده