رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
  • کد خبر : ۷۲۲۴۷
  • چاپ خبر : ” خرس ” مورد استقبال بافقی ها قرار گرفت / مدیر عامل شرکت سنگ آهن نمایش “خرس” را از نزدیک تماشا کرد

” خرس ” مورد استقبال بافقی ها قرار گرفت / مدیر عامل شرکت سنگ آهن نمایش “خرس” را از نزدیک تماشا کرد

نمایش «خرس» نوشته آنتوان چخوف، با کارگردانی محمد رضا ابوالحسنی، چند روزی است که در سالن هنری پردیس هنر بافق بر روی صحنه رفته است. به گزارش آفتاب بافق؛ نمایش کمدی «خرس» یکی از نمایش نامه های شناخته شده ی آنتوان چخوف  نویسنده ی روسی با کارگردانی محمدرضا ابوالحسنی  از پیشکسوتان نمایش یزد چند شب […]

نمایش «خرس» نوشته آنتوان چخوف، با کارگردانی محمد رضا ابوالحسنی، چند روزی است که در سالن هنری پردیس هنر بافق بر روی صحنه رفته است.

به گزارش آفتاب بافق؛ نمایش کمدی «خرس» یکی از نمایش نامه های شناخته شده ی آنتوان چخوف  نویسنده ی روسی با کارگردانی محمدرضا ابوالحسنی  از پیشکسوتان نمایش یزد چند شب است که  در سالن پردیس هنر بافق، روی صحنه رفته است.

محمدرضا ابوالحسنی کارگردان این اثر نمایشی امشب در پایان اجرا از مدیرعامل شرکت سنگ آهن و کلیه  هنردوستان، علاقمندان و بازیگران بافقی که حامی آنان بوده تقدیر و تشکر کرد.

نمایش «خرس» متن ترجمه آن از سروژ استپانیان است و بازیگرانی چون محمدرضا شجریان، نازنین خشنود، محمدحسن خانی، مجتبی نوری و سامان کریمی در آن ایفای نقش نموده اند.

گفتنی است، این نمایش کاری از گروه نمایش پوریای ولی به شمار می رود و فردا آخرین شب اجرای این اثر نمایشی در شهرستان بافق می باشد.

سید کاظم عباس زاده مدیر گروه هنری رسالت بافق نیز در سخنانی کوتاه از همیاری و حضور گروه پوریای ولی در بافق تقدیر و تشکر کرد و با دعوت از مدیرعامل شرکت سنگ آهن به عنوان تماشاگر این تئاتر و اهدای دسته گل از حضور وی تقدیر نمود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن توجه به هنر تئاتر را بسیار مهم دانست و گفت: تئاتر از جمله هنرهای نمایشی محسوب می شود که به دلیل اجرای زنده با دشواری های بسیاری روبرو است و تلاش عباس زاده در این زمینه برای رونق این هنر در شهرستان قابل تقدیر است.

رحیمی بافقی در ادامه به بیان خاطرات خود در دوران جنگ و همسنگری با سید کاظم عباس زاده  پرداخت و یادآور شد: عباس زاده علاقه وافر به هنر تئاتر داشت و بسیار برای هنر تئاتر شهرستان تلاش کرده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با اشاره به حضور فرزند مرحوم سید عباس آیت اللهی و اجرای برنامه توسط وی ، یاد و نام این استاد فرزانه را گرامی داشت و با تشبیه وی به ستاره آسمان فرهنگ و ادب بافق و نقل تسلط ایشان بر ادبیات و بدیع و عروض وقافیه و فلسفه و منطق و پرورش چند نسل از فرزندان بافق از حاضرین خواست به احترام مرحوم آیت اللهی قیام کنند که با تشویق و تجلیل ممتد حاضرین از مرحوم مواجه شد.

عکس: م .تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “” خرس ” مورد استقبال بافقی ها قرار گرفت / مدیر عامل شرکت سنگ آهن نمایش “خرس” را از نزدیک تماشا کرد”

  • حسین غالب says:

    سلام سپاس ازسلیقه ولطف مدیرعامل محترم جناب دکتررحیمی ودوستدارهنر وفرزند هنرمندشان که خوددستی برآتش دارند ودرزمینه شعرفعالیت میکنند هرچندکه رشته پزشکی تحصیل میکنند

  • حسین غالب says:

    جای بسی قدردانی وتشکردار دازحضورهنرمندان عزیز یزد آقایان شجریان وخانم خشنودواقای حسن خانی و کارگردان نمایش آقای ابوالحسنی برادرآزاده سرافرازعلیرضاابوالحسنی هنرآموز هنرستان که بافقی هستندوحسن انتخاب مرددلسوز وپرازعشق وهنر سیدکاظم عباس زاده وخاک خورده تآتربافق آرزوی موفقیت برای همه هنردوستان

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده