رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
  • کد خبر : ۷۲۷۶۰
  • چاپ خبر : یادواره شهدای پاسدار و شهدای محله قلعه برگزار شد +تصاویر

یادواره شهدای پاسدار و شهدای محله قلعه برگزار شد +تصاویر

یادواره شهدای پاسدار ( حمله تروریستی  زاهدان ) و شهدای محله قلعه امشب با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق و خانواده های معظم شهدا در مسجد ولیعصر (عج) برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ یادواره شهدای پاسدار ( حمله تروریستی  زاهدان ) و شهدای محله قلعه امشب با حضور امام جمعه بافق،معاون فرماندار،رئیس بنیاد […]

یادواره شهدای پاسدار ( حمله تروریستی  زاهدان ) و شهدای محله قلعه امشب با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق و خانواده های معظم شهدا در مسجد ولیعصر (عج) برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ یادواره شهدای پاسدار ( حمله تروریستی  زاهدان ) و شهدای محله قلعه امشب با حضور امام جمعه بافق،معاون فرماندار،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،رئیس شورای اسلامی شهرستان،بخشدار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه، خانواده معظم شهدا،بسیجیان و جمعی دیگر از مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان در مسجد ولیعصر (عج) محله قلعه برگزار شد.

در ابتدای مراسم اصغر رنجبر فرمانده پایگاه حمزه سید الشهدا(ع) ضمن خیر مقدم به میهمانان این محفل،به شرح برنامه های پایگاه مقاومت پرداخت و در ادامه اجرای مقاله توسط فاطمه همتی صورت گرفت.

سپس حجت الاسلام سبحانی سخنران این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،پیرامون درجات شهدا در نزد پروردگار مطالبی را عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن می فرماید: (( هرگز مپندارید آنان که در راه خدا کشته شده اند مردگانی هستند،بلکه زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند.))

وی با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس راه شهدای کربلا را ادامه دادند،افزود: شهدای حمله تروریستی زاهدان که این مجلس نیز به یاد آنان برگزار شده و نیز شهدای محله قلعه ،همه راه امام خود را ادامه دادند و تا همیشه زنده هستند.

حجت الاسلام سبحانی شهادت را میراث انبیاء دانست و اظهار کرد: شهادت بالاترین افتخار برای انسان است و در روز قیامت سه گروه ما را شفاعت خواهند کرد که آنان انبیاء،علما و بزرگان دین و شهدا هستند.

در ادامه این مراسم اجرای سرود گروه عاشقان امام پایگاه شهید صدوقی(ره) و روایتگری عباسعلی محمدی از کانون شیخ محمد تقی بافقی پیرامون شهید ابراهیم هادی و شهدای دوران دفاع مقدس انجام گرفت.

پایان بخش مراسم اجرای نمایش کمیل کاری از گروه فرهنگی هنری فانوس شب بود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده