رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
  • کد خبر : ۷۲۹۳۰
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق + تصاویر

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق + تصاویر

به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با موضوع وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) عصر امروز در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی […]

به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با موضوع وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) عصر امروز در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق پیرامون برگزاری این مسابقه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و در جهت بازخوانی اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) و یادگار گران سنگی که امام امت نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه دنیا وهمه حق طلبان و عدالت جویان بر جای گذاشتند، یعنی متن وصایای الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره) ،تصمیم گرفتیم یک دوره مسابقه کتابخوانی را با روشی جدید برگزار نماییم.

وی با بیان اینکه این مسابقه بصورت حضوری و خلاصه نویسی انجام گرفته است،افزود: در این مسابقه علاقمندان که به شکلی عمیق وصایای سیاسی الهی حضرت امام (ره) را مطالعه نموده اند در روز امتحان قادر خواهند بود بصورت خلاصه نویسی این بیانات ارزنده را روی کاغذ بیاورند.

حسن زاده بافقی با اشاره به جوایز ارزنده در نظر گرفته شده،یادآور شد: تصمیم گرفتیم چهل جایزه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی به بهترین های این دوره از مسابقات کتابخوانی تقدیم کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار کرد: نتایج مسابقه را در اسرع وقت به سمع و نظر شرکت کنندگان و پرسنل سختکوش سنگ آهن مرکزی ایران – بافق می رسانیم.

وی در پایان با درود به روح مطهر امام امت (ره) و همه شهدای انقلاب و تمامی کسانی که به نوعی در پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی سهیم بودند، برای همه جانبازان عزیز از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسئلت نمود و گفت: ان شاءالله آنچه دوستان از وصایای حضرت امام خمینی(ره) فرا گرفتند، به عنوان روش و منش خود در پست های مدیریتی که در آینده بر عهده می گیرند اجرا کنند، زیرا وصایای امام راحل(ره) خط و مشی انقلاب و نقطه اتکایی است که با اجرای آن می توان حق را به منصه ظهور رساند و آن عدالتی که مد نظر حضرتش بود را به اجرا در آورد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده