رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
  • کد خبر : ۷۲۹۹۶
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقه بدمینتون ویژه بانوان در بافق + تصاویر

برگزاری مسابقه بدمینتون ویژه بانوان در بافق + تصاویر

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) یک دوره مسابقات بدمینتون روز گذشته در سالن اختصاصی بدمینتون ورزشگاه تختی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ یک دوره مسابقات بدمینتون ویژه بانوان روز گذشته به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در سالن اختصاصی بدمینتون ورزشگاه تختی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،رئیس هیئت بدمینتون شهرستان […]

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) یک دوره مسابقات بدمینتون روز گذشته در سالن اختصاصی بدمینتون ورزشگاه تختی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ یک دوره مسابقات بدمینتون ویژه بانوان روز گذشته به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در سالن اختصاصی بدمینتون ورزشگاه تختی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،رئیس هیئت بدمینتون شهرستان و 25 نفر از شرکت کنندگان این رشته ورزشی برگزار شد.

در پایان این رقابت ها سیمین دخت ربیعی، سمیه السادات ضیایی و محدثه خدابخشی به ترتیت مقام های اول تا سوم را کسب نمودند که از این نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از میرطاهری رئیس هیئت بدمینتون شهرستان بافق و بابایی نائب رئیس هیئت به جهت تلاش در برگزاری این مسابقات تشکر کرد و گفت: امیدواریم همانگونه که با وجود میرطاهری رئیس هیئت بدمینتون شهرستان این رشته ورزشی به پویایی رسید، شاهد پیشرفت روز افزون شهرستان در رشته بدمینتون باشیم.

رئیس هیئت بدمینتون شهرستان بافق نیز در گفتگویی از بابایی که در بحث ورزش بدمینتون بانوان تلاش بسیار نمود و نیز آقایان فتوحی و حیدری تشکر کرد و یادآور شد: سالن تخصصی بدمینتون شهرستان بافق با همت نارگانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بافق و پیگیری سایر اعضای هیئت به ثبت رسیده که لازم است از زحمات همه آنان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: هزینه هایی در بحث سرمایش و گرمایش و نیز نورپردازی سالن انجام گرفت که تمام آن از محل درآمد خود هیئت بوده و امیدواریم مورد استفاده و رضایت همگان قرار گیرد.

میرطاهری با اشاره به استعدادهای خوب ورزشکاران در رشته بدمینتون به ویژه بخش بانوان،اظهار کرد: استعداد های خوبی در چند سال گذشته به ویژه در بین بانوان پیدا شده و باید تلاش برای سرمایه گذاری بر روی این ورزشکاران کرد تا در استان و فراتر از آن حرفی برای گفتن داشته باشیم.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده