رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
  • کد خبر : ۷۳۱۰۱
  • چاپ خبر : میز خدمت در محله مظفریه بافق با حضور مسئولان + تصاویر

میز خدمت در محله مظفریه بافق با حضور مسئولان + تصاویر

پنجمین میز خدمت،امشب در محله مظفریه بافق با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی محله برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست اردوی جهادی( میز خدمت) امشب به همت بسیج سپاه ناحیه در محله مظفریه شهر بافق با حضور شهردار،فرمانده سپاه ناحیه،نماینده ولی فقیه در سپاه،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،رئیس شبکه بهداشت،رئیس اداره تعاون،کار […]

پنجمین میز خدمت،امشب در محله مظفریه بافق با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی محله برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست اردوی جهادی( میز خدمت) امشب به همت بسیج سپاه ناحیه در محله مظفریه شهر بافق با حضور شهردار،فرمانده سپاه ناحیه،نماینده ولی فقیه در سپاه،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،رئیس شبکه بهداشت،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اهالی محله مظفریه برگزار شد.

در ابتدا شهردار بافق در پاسخ به سوالات مطرح شده با بیان اینکه شهرداری به وعده های خود عمل نموده است،گفت: سال گذشته قول هایی دادیم و بزرگترین پارک محله را در این منطقه با مساحت 15 هزار متر مربع ایجاد کردیم که  4 برابر پارک کودک بافق است و فضاهای خوبی برای استفاده در اختیار اهالی مظفریه قرار می گیرد.

وی در خصوص تردد موتور سواران در این پارک اظهار داشت: با ایجاد موانع مسیرها را برای ورود خودروهای سواری و موتوری مسدود کرده ایم اما این موضوع باید فرهنگسازی شود که وظیفه جوانان است در این خصوص امر به معروف کنند.

نوروززاده در بحث آسفالت محله بیان کرد: آسفالت محله به علت عملیات گازرسانی و فاضلاب شهری دیگر به حالت اولیه خود باز نمی گردد اما مسیرهای اصلی آسفالت شده است.

با توجه به اینکه در بحث عمران و آبادی محله مظفریه دستور ویژه از سوی وزیر صادر شده است،شهردار یادآور شد: اقدامات اساسی به جهت آماده سازی طرح پایلوت بازآفرینی شهر صورت گرفته و بودجه خوبی برای این امر در سال 98 مد نظر قرار گرفته و باید در زمینه ایجاد بومگردی و… این منطقه را باز آفرینی کرد.

شهردار بافق افزود:  برای ایجاد مسکن در این محل تا سقف 120 میلیون تومان وام با معرفی به بانک پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص بن بست بودن مسیر یکی از کوچه های اصلی گفت: قول دادیم که با پیگیری این مسئله را حل کنیم و ما تلاش خود را کردیم و طرح توسط مشاور به اداره بهینه سازی داده شده است.

نوروززاده در بحث نظافت محله بیان کرد: پاکبان تمام وقت در محله مشغول به خدمت است و از اهالی این منطقه خواستاریم زباله های خود را در ساعت مقرر در محل جمع آوری آن قرار دهند.

وی با بیان اینکه با همراهی مردم و مسئولین مشکلات این محله حل خواهد شد،اظهار داشت: با اجرای طرح های مربوطه تحولی خاص در محله مظفریه صورت می گیرد.

شهردار بافق در بحث خرید ملک از متقاضیان خواستار شد پیش از خرید برای جلوگیری از ایجاد مشکلات نسبت به استعلام از شهرداری اقدام نمایند.

در ادامه فتاحی رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق در بحث آلودگی کوچه ها در این محله به ویژه رها کردن فاضلاب که منجر به آلودگی محیط شده است،گفت: این مسائل باید رسیدگی شود و ما نیز  پیگیری نمودیم و اخطار دادیم و به استناد ماده 688 به دادسرا ارسال می کنیم، این موضوع با ارائه عکس و مدارک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر نظارت بهداشت محلات،عنوان کرد: در بحث نگهداری دام در محلات، طبق ماده 55 قانون شهرداری در هر کجا از محلات شهر که با نگهداری دام ایجاد مزاحمت شده،با درخواست اهالی شهرداری در این زمینه ورود خواهد کرد و در صورت عدم همکاری نسبت به جمع آوری اقدام خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت در بحث بیماری سالک با اشاره به اقدامات صورت گرفته تاکید کرد: شهروندان باید در این زمینه همکاری کنند و زباله ها را در کیسه های پلاستیکی جمع آوری و در ساعت مشخص در جایگاه قرار دهند تا مانع از پارگی آن توسط حیوانات شوند.

فتاحی در بحث خانه بهداشت محله مظفریه عنوان کرد: قرار است خانه ای توسط شهرداری به عنوان کانون بهداشت در اختیار ما قرار گیرد تا در بحث سلامت و بهداشت به اهالی خدمت رسانی شود.

سپس رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در بحث اشتغالزایی کار جهادی و فرابخشی صورت گرفته،بیان کرد: امکان صدور کد رشته 320 مجوز در بحث مشاعل خانگی توسط این اداره می باشد  و دولت نیز تسهیلات 15 میلیون تومانی با بازپرداخت 4 درصد در اختیار بانوان و جوانان تحصیلکرده برای کار در منزل اعطا می کند.

اصغر نوری با بیان روند اشتغال و به کارگیری افراد در گذشته اظهار داشت: پیش از این دستگاه ها خود نسبت به استخدام نیرو اقدام می کردند اما اکنون مقرر شده دستگاه ها نیروی مورد نیاز خود را توسط  2 شرکت کاریابی نیک کار و مهر کویر بر اساس ثبت نام افراد و الویت تامین کند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار آفتاب پیرامون این برنامه بیان کرد: یکی از اقداماتی که نیاز بود در بحث خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم شهرستان در شهر و روستاهای اطراف انجام شود، بحث میزهای خدمت برای حضور مسئولین شهرستان است تا همچنان که در گذشته خادم مردم بودند این کار را در مساجد انجام دهند و مردم و اهالی محله با طرح مشکلات خود نسب به رفع و پیگیری آن از مسئولین پاسخ دریافت کنند تا امر خدمت رسانی به نحو شایسته انجام گیرد.

وی یادآور شد: پنج میز خدمت درسال 97 برگزار شده و این امر در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت .

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده