رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر : ۷۸۵۳۸
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبرک گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه اطلاع رسانی،کارشناسان و رابطین روابط عمومی تبریک […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبرک گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه اطلاع رسانی،کارشناسان و رابطین روابط عمومی تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دنیای امروز دنیای رسانه های جمعی وافکار عمومی است و استفاده از ظرفیت ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی در چنین فضایی شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است و بی تردید توفیق یا عدم توفیق سیاست ها و برنامه های مدیران در فراهم کردن بستر مشارکت و همکاری مردم است که توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با افکار عمومی می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و پاسخگویی به دغدغه های شهروندان و تقویت اعتماد،امیدواری ، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.

روابط عمومي به عنوان يك سازمان منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه، برقراري ارتباط دوسويه ، ارتباط بین مدیران و کارکنان ، مردم و مخاطبان سازمان، ارائه پيام هاي روشن، دقيق و شفاف ، برنامه ريزي كاربردي و اقدامات عملي و قابل اجرا ، نقش ارزنده اي در شناخت و هدايت افكار عمومي به سمت اهداف موردنظر سازماني دارد.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده  به گونه ای که موفقیت هر سازمان‌ و شرکت‌، و دوام آن در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌ آن مجموعه وابسته است.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی  را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به مدیر و کارشناسان پر تلاش روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را  از درگاه ایزد متعال مسئالت می نمایم.

و کلام آخر اینکه، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال ” رونق تولید ” نامگذاری شده از تمامی معاونین ، مدیران و  سرپرستان و آحاد پرسنل عزیز شرکت عموماً و مدیر و کارشناسان حوزه روابط عمومی شرکت خصوصاً انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی، تقویت و ارتقای روابط عمومی را جدی بگیرند و این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و خط مشی شرکت، بیش از گذشته فعال کنند.

رضا فلاح مبارکه

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده