رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
  • کد خبر : ۷۸۶۴۱
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده مرحوم سعید رضایی بهابادی + تصاویر

دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده مرحوم سعید رضایی بهابادی + تصاویر

رضا فلاح مبارکه به همراه سرپرست حراست،مدیر روابط عمومی،معاون معدنی و جمعی از همکاران مرحوم سعید رضایی کارمند بخش دفتر طراحی شرکت با حضور در منزل وی در شهرستان بهاباد با خانواده آن مرحوم دیدار و ضمن عرض تسلیت با آنان ابراز همدردی نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار مدیر عامل شرکت سنگ […]

رضا فلاح مبارکه به همراه سرپرست حراست،مدیر روابط عمومی،معاون معدنی و جمعی از همکاران مرحوم سعید رضایی کارمند بخش دفتر طراحی شرکت با حضور در منزل وی در شهرستان بهاباد با خانواده آن مرحوم دیدار و ضمن عرض تسلیت با آنان ابراز همدردی نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ضمن آرزوی مغفرت و آمرزش برای روح این عزیز سفرکرده، ایشان را در زمره کارکنان متعهد و سختکوش برشمردند که با اخلاق حسنه و رفتار نیکو در میان همکاران زبانزد بود.

فلاح مبارکه با بیان اینکه مرحوم رضایی در راه پیشرفت اهداف عالیه شرکت بسیار پویا بود،خاطر نشان کرد: یاد و خاطره وی در دل همه همکاران زنده است و هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما است تا با پیگیری مضاعف امور خانواده این مرحوم و رفع مشکلات آنان، نگذاریم جای خالی وی برای خانواده اش خیلی محسوس به نظرآید.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده