رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸
  • کد خبر : ۷۸۷۰۵
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق به مناسبت روز ملی موزه و میراث فرهنگی

پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق به مناسبت روز ملی موزه و میراث فرهنگی

به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق در پیامی روز ملی موزه و هفته میراث فرهنگی را تبریک عرض نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: میراث فرهنگی یکی از ارزشمند ترین سرمایه های فرهنگی کشور است ومعرف پیشینه وهویت کشور به حساب می آید.شهربافق نیز […]

به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق در پیامی روز ملی موزه و هفته میراث فرهنگی را تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

میراث فرهنگی یکی از ارزشمند ترین سرمایه های فرهنگی کشور است ومعرف پیشینه وهویت کشور به حساب می آید.شهربافق نیز که در ادوار تاریخی متعدد شکل گرفته است در برگیرنده آثارارزشمند تاریخی بی شماری می باشد و در حال حاضر حدود 60اثر آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است . همه ساله در تقویم کشور 28اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی موزه ها نام گذاری شده که این روز آغاز هفته بزرگداشت میراث فرهنگی نیز می باشد .از اینرو این هفته را به همه فعالین عرصه میراث فرهنگی و حافظان میراث فرهنگی تبریک عرض مینمایم .

 به مناسبت گرامیداشت هفته میراث فرهنگی و با توجه به اینکه شهر بافق دارای 3موزه ارزشمند فرهنگ وهنر، سنگ ومعدن و وحشی بافقی می باشد در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت بازدید از این موزه ها برای عموم شهروندان و گردشگران رایگان می باشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده