رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر : ۷۹۴۸۹
  • چاپ خبر : روز جهانی قدس برجسته ترین زمان مبارزه با استکبار جهانی است / 15 خرداد کلید پیروزی و نقطه آغازین انقلاب اسلامی بود
خطیب موقت نماز جمعه بافق:

روز جهانی قدس برجسته ترین زمان مبارزه با استکبار جهانی است / 15 خرداد کلید پیروزی و نقطه آغازین انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت روز قدس را روز خنثی کردن خیانت های دشمنان دانست و اظهار داشت: روز جهانی قدس برجسته ترین زمان مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است. شرایط کنونی جهان اسلام و دسیسه های کشورهای عربی این موضع را مهم کرده است. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت […]

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت روز قدس را روز خنثی کردن خیانت های دشمنان دانست و اظهار داشت: روز جهانی قدس برجسته ترین زمان مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است. شرایط کنونی جهان اسلام و دسیسه های کشورهای عربی این موضع را مهم کرده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حقیقت خطیب موقت نماز جمعه بافق در خطبه اول نماز جمعه این هفته ابتدا از حضور با شکوه مردم مومن و روزه دار شهر دارالشجاعه بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر نمود و در ادامه با بیان چند جمله از وصیت نامه امیرالمومنین(ع) نمازگزاران را به تقوی الهی دعوت نمود.

وی تقوی را موجب کنترل انسان و جلوگیری از گناه عنوان کرد و گفت: در سایه روزه داری تقوی نیز تقویت می شود.

حقیقت با اشاره به وصیت نامه حضرت علی(ع) که می فرماید:(( ای مردم،دنیا پرست نباشید. )) افزود: مال و ثروت برای کمال بد نیست اما آنچه مذمت شده مال پرستی است که سبب شود انسان زکات و خمس مال خود را پرداخت نکند.

امیرالمومنان بیان کرد: (( برای آنچه از مال دنیا از دست می دهید اندوهگین نباشید.حق بگوید و برای پاداش الهی کار کنید.دشمن ظالم و یار مظلوم باشید.با قرآن مانوس باشید. حق همسایه را رعایت و به آن توجه کنید. ))

خطیب موقت نماز جمعه بافق در خطبه دوم،روز جهانی قدس را برجسته ترین زمان مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت : شرایط کنونی جهان اسلام و دسیسه های کشورهای عربی این موضع را مهم کرده است.

وی با اشاره به همراهی کشورهای مرتجع با آمریکا افزود: در معاهده قرن، فلسطینی جدیدی در کنار غزه تشکیل شده که بدون هیچ گونه سلاحی باشد،حماس تسلیم شود و کسی نیز حق بازگشت به فلسطین را نخواهد داشت. این معاهده قرن اکنون 20 سال است که نوشته اما آمریکا از ترس مسلمانان جرأت نکرده آن را عملی کند..

حقیقت با بیان اهمیت بسیار زیاد قدس برای صهیونیست ها تصریح کرد: اسرائیل بدون قدس و قدس بدون هیکل سلیمان(معبد سلیمان) معنی ندارد.

وی روز قدس را روز خنثی کردن خیانت های دشمنان دانست و اظهار داشت: از برکات روز قدس حضور مردم و شعار بر علیه استکبار و اعلام انزجار از اسرائیل است.

این روحانی در ادامه سخنان خود در آستانه 14 خرداد و انتخاب حضرت آیت الله خامنه (مدظلة العالی ) به رهبری کشور توسط مجلس خبرگان بیان کرد: امام خمینی(ره) به مدت 10 بر مردم کشور امامت کرد و عشق او بر دنیا سیطره انداخت. اکنون 30 سال است که مقام معظم رهبری با بصیرت در برابر سختی ها و دشمن ستیزی کفار ایستاده و کشور را رهبری می کند.

وی با اشاره به واقعه 15خرداد،بازداشت امام راحل(ره) توسط طاغوت و پیروزی مردم در قیام 15 خرداد خاطر نشان کرد: 15 خرداد کلید پیروزی و نقطه آغازین انقلاب اسلامی بود. ملت ایران با ایستادگی و شهادت 15 هزار نفر از مردم  به پیروزی رسید که منشأ برکات بسیاری بود.

 

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده