رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر : ۷۹۵۲۰
  • چاپ خبر : خروش مردم شهر دارالشجاعه بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس +تصاویر

خروش مردم شهر دارالشجاعه بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس +تصاویر

مردم مومن و ولایتمدار شهر بافق صبح امروز با حضور باشکوه و گسترده‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که تا پای جان مدافع مردم مظلوم و بی‌گناه غزه و فلسطین خواهند بود و آزادی قدس شریف آرمان بلند انقلاب اسلامی است.  به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس […]

مردم مومن و ولایتمدار شهر بافق صبح امروز با حضور باشکوه و گسترده‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که تا پای جان مدافع مردم مظلوم و بی‌گناه غزه و فلسطین خواهند بود و آزادی قدس شریف آرمان بلند انقلاب اسلامی است.

 به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 11:30 امروز با حضور پرشور و گسترده مردم روز دار و مومن شهر دارالشجاعه بافق از بلوار امام خمینی(ره) مقابل بسیج تا مصلی نماز جمعه برگزار شد.

اقشار مختلف مردم در این مراسم ضمن سردادن فریاد ” مرگ بر اسرائیل ” و ” مرگ بر آمریکا ” با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه این دو رژیم استکباری نشان داده و یک بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

پایان بخش این مراسم قرائت قطعنامه روز جهانی قدس توسط حبیب حسن زاده جانشین فرماندهی پایگاه نبی اکرم(ص) و مدیر روابط عمومی  بود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده