رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر : ۸۰۴۴۶
  • چاپ خبر : اکران فیلم سینمایی تگزاس 2  تا چهارم تیرماه تمدید شد / پیشونی سفید 3 صبح ها روی پرده سینما قدس آهنشهر

اکران فیلم سینمایی تگزاس 2 تا چهارم تیرماه تمدید شد / پیشونی سفید 3 صبح ها روی پرده سینما قدس آهنشهر

با توجه به استقبال همشهریان از فیلم بسیار مهیج و کمدی تگزاس 2 و بنا به پیشنهاد مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق اکران این فیلم سینمایی تا 4 تیرماه تمدید شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به دلیل استقبال شهروندان عزیز و علاقمندان به سینما ،فیلم سینمایی تگزاس 2 برای 11 […]

با توجه به استقبال همشهریان از فیلم بسیار مهیج و کمدی تگزاس 2 و بنا به پیشنهاد مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق اکران این فیلم سینمایی تا 4 تیرماه تمدید شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به دلیل استقبال شهروندان عزیز و علاقمندان به سینما ،فیلم سینمایی تگزاس 2 برای 11 روز دیگر در شهرستان بافق با موافقت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق تمدید شد.

محمود تقی زاده مسئول سینما قدس آهنشهر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: به دلیل استقبال بسیار زیاد همشهریان و درخواست برای اکران مجدد آن، طی برنامه ریزی برای پخش 2 فیلم سینمایی،تگزاس 2 تا چهارم تیرماه تمدید و ساعت 21 روی پرده سینما خواهد رفت.

وی یادآور شد: نظر به تعطیلی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی از دوشنبه 27 خرداد ماه نیز در ساعت 10 صبح فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 روی پرده سینما قدس آهنشهر خواهد رفت.

تقی زاده اظهار داشت: بوفه سینما در طول پخش فیلم برای حاضرین باز می باشد و هزینه بلیط فیلم برای ارگانها، نهادها، هئیت ها، و… بصورت نیم بهاء می باشد.

لطفا جهت تهیه بلیط فیلم برای تیم های گروهی با شماره 31453636 تماس حاصل فرمایید.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده