رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
  • کد خبر : ۸۰۴۵۲
  • چاپ خبر : بهسازی فضای سبز بلوار انقلاب بافق +تصاویر

بهسازی فضای سبز بلوار انقلاب بافق +تصاویر

شهردار بافق گفت: بهسازی فضای سبز بلوار انقلاب با هدف حفظ فضای سبز و زیبا سازی آن شروع شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروزاده افزود: در این راستا طی یکماه گذشته عملیات اجرایی بخشی از مسیر میدان دانشجو تا ابتدای خیابان جوادالائمه با جابجایی خاک های نامناسب با خاک زراعی مرغوب شروع و در […]

شهردار بافق گفت: بهسازی فضای سبز بلوار انقلاب با هدف حفظ فضای سبز و زیبا سازی آن شروع شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروزاده افزود: در این راستا طی یکماه گذشته عملیات اجرایی بخشی از مسیر میدان دانشجو تا ابتدای خیابان جوادالائمه با جابجایی خاک های نامناسب با خاک زراعی مرغوب شروع و در ادامه شبکه آبیاری فضای سبز مسیر مذکور در حال اصلاح می باشد.

وی گفت: در اجرای این پروژه ضمن تعویض خاک نا مناسب فضای سبز، درختان اکالیپتوس نیز به تدریج حذف و درختان مثمر و سازگار با شرایط اقلیمی بافق، مانند خرما و زیتون جایگزین آن ها می شود.

شهردار بافق اضافه کرد: تمامی درختان جمع آوری شده در یک پروسه، بازیافت و در اجرای طرح ها و پروژه های پارکی از آن  به عنوان سازه و مصنوعات چوبی استفاده می شود و هیچگونه دور ریزی نخواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه شبکه آبیاری فضای سبز این بلوار مکانیزه و تحت فشار است تصریح کرد: رویکرد شهرداری در دو  سه سال اخیر چنین بوده که قبل از توسعه فضای سبز جدید ابتدا شبکه آبیاری آن تامین و سپس درختکاری و گل کاشت انجام شود.

نوروززاده خاطر نشان کرد: شهرداری بافق نخستین شهرداری استان است که آب فضای سبز را به صورت صد در صد از شرب جدا کرده است.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده