رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
  • کد خبر : ۸۰۴۹۲
  • چاپ خبر : نجات فرد گمشده در کوه های شادکام بافق + تصاویر

نجات فرد گمشده در کوه های شادکام بافق + تصاویر

جان یک مصدوم که در کوه های روستای شادکام از توابع شهرستان بافق گمشده بود، توسط نیروهای هلال احمر بافق نجات یافت. به گزارش آفتاب بافق؛ ماشالله شمس الدینی امدادگر هلال احمر شهرستان بافق در خصوص این حادثه گفت: ساعت 18:30 روز یکشنبه 26 خرداد ماه طی تماس تلفنی با مرکز کنترل هماهنگی حوادث هلال […]

جان یک مصدوم که در کوه های روستای شادکام از توابع شهرستان بافق گمشده بود، توسط نیروهای هلال احمر بافق نجات یافت.

به گزارش آفتاب بافق؛ ماشالله شمس الدینی امدادگر هلال احمر شهرستان بافق در خصوص این حادثه گفت: ساعت 18:30 روز یکشنبه 26 خرداد ماه طی تماس تلفنی با مرکز کنترل هماهنگی حوادث هلال احمر یزد مبنی بر گیر افتادن یک نفر در کوه های شادکام،این حادثه به مسئول امداد شهرستان اطلاع داده شد که طی فراخوان، هماهنگی‌های لازم با تیم  کوهستان شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: در ساعت 19 نجاتگران با یک دستگاه خودرو هایلوکس و تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی اولیه تیم کوهستان جهت جستجو در کوه کار خود را شروع نمودند و پس از تفتیش 7 ساعته در کوه به حادثه دیده دسترسی و اقدامات لازم جهت انتقال وی صورت گرفت.

شمس الدینی در ادامه بیان کرد: پس از عملیات رها سازی از کوه و اتمام عملیات در راه برگشت شادکام به بافق همان حادثه دیده کوه دچار سانحه تصادف با شتر می شود که این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشت و با تلاش تیم هلال احمر، اقدامات اولیه انجام و توسط اورژانس  به مرکز درمانی اعزام شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده