رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : ۸۱۳۹۱
  • چاپ خبر : فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 به مناسبت روز دختر در 2 سانس اکران شد

فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 به مناسبت روز دختر در 2 سانس اکران شد

به دلیل استقبال بسیار زیاد خانواده ها از اکران رایگان فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 برای دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر،این فیلم صبح امروز در 2 سانس اکران شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول سینما قدس آهنشهر با اعلام این خبر گفت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر و […]

به دلیل استقبال بسیار زیاد خانواده ها از اکران رایگان فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 برای دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر،این فیلم صبح امروز در 2 سانس اکران شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول سینما قدس آهنشهر با اعلام این خبر گفت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر و بنا به پیشنهاد مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و موافقت مدیرعامل شرکت،اکران نوبت صبح فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 در سینما قدس آهنشهر امروز برای تمامی دختران رایگان اعلام و به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار زیاد خانواده ها از این موضوع،افزود: به دلیل استقبال بسیار زیاد خانواده ها از اکران رایگان فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 و تکمیل ظرفیت سینما، با پیشنهاد مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و موافقت مدیرعامل شرکت این فیلم در 2 سانس برای دختران اکران شد.

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی پیشونی سفید 3  از فردا به اکران خود در ساعت 10 صبح ادامه خواهد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده