رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر : ۸۱۴۳۷
  • چاپ خبر : حضور اقامتگاه بوم قلعه آریز در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز

حضور اقامتگاه بوم قلعه آریز در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز

اقامتگاه بوم قلعه آریز به عنوان بزرگترین اقامتگاه بوم گردی تاریخی روستایی ایران به عنوان نماینده شهرستان بافق در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز حضور یافت. به گزارش آفتاب بافق؛ رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از تاریخ یازدهم […]

اقامتگاه بوم قلعه آریز به عنوان بزرگترین اقامتگاه بوم گردی تاریخی روستایی ایران به عنوان نماینده شهرستان بافق در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز حضور یافت.

به گزارش آفتاب بافق؛ رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از تاریخ یازدهم تا پانزدهم تیرماه 98 در محل دائمی نمایشگاه های تبریز برگزار شده و اقامتگاه بوم قلعه آریز به عنوان نماینده شهرستان بافق در آن حضوری پررنگ دارد.

وی اظهار کرد: بازدیدکنندگان، غرفه داران مختلف و مسئولان استان آذربایجان شرقی از جمله امام جمعه ، استاندار ، نماینده مجلس استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و مدیران اداره کل میراث فرهنگی این استان از غرفه بوم قلعه آریز بازدید کردند و علاقمند برای سفر به شهرستان بافق و بازدید از جاذبه های گردشگری آن شدند.

رنجبر گفت: این اقامتگاه ضمن پخش کلیپ های تصویری از جاذبه ها و خدمات گردشگری بافق و توزیع بروشورهای مختلف گردشگری آن، با نمایندگان کسب و کارهای شهر تبریز و استان های همجوار حاضر در نمایشگاه جهت همکاری های مختلف در حوزه گردشگری با شهرستان بافق به مذاکره پرداخت.

همچنین بافق از این نظر که اقلیم کاملا متفاوتی نسبت به منطقه ارسبارانی و آذربایجان دارد برای ساکنان مناطق شمال غرب ایران از جذابیت زیادی برخوردار است و همه بازدید کنندگان جهت تجربه گردشگری منطقه کویری و بیابانی جذابی چون بافق اظهار علاقه نمودند .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده