رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
  • کد خبر : ۸۱۴۴۶
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقه فریزبی ویژه خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق +تصاویر

برگزاری مسابقه فریزبی ویژه خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق +تصاویر

به مناسبت دهه کرامت، مسابقه فریزبی ویژه خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق عصر امروز در سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید ابراهیم حسینی عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق در این خصوص گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) تصمیم […]

به مناسبت دهه کرامت، مسابقه فریزبی ویژه خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق عصر امروز در سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید ابراهیم حسینی عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق در این خصوص گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) تصمیم گرفته شد تا جشن ها و برنامه های فرهنگی از جمله مسابقه فریزبی بین خدام کادر و افتخاری آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق با همکاری هیئت ورزش های همگانی شهرستان برگزار نماییم.

وی با بیان اینکه 30 نفر از خدام در این مسابقه حضور داشتند،اظهار کرد: همچنین فردا مسابقه دارت ویژه خواهران خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در این محل برگزار خواهد شد.

منصوریان نایب رئیس هئیت ورزشهای همگانی بافق هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد شادی و نشاط در بین خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) عنوان کرد و با اعلام نفرات برتر بیان داشت: امیرحسین پوررضایی،مجتبی حاجی حسنی مقام اول را بصورت مشترک کسب کردند و حسن کاظمیان و ابوالفصل پوررضایی به ترتیب حائز مقام دوم و سوم شدند که هدایایی به آنان اهدا شد.

گفتنی است در این مسابقه سید سعید حسینی رئیس هیئت امنا امامزاده عبدالله(ع) بافق،سیدابراهیم حسینی عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی،حجت الاسلام دهستانی عضو هیئت مدیره و رئیس امور فرهنگی امامزاده عبدالله(ع) و منصوریان نایب رئیس هئیت ورزشهای همگانی بافق و جمعی از خدام حضور داشتند.

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “برگزاری مسابقه فریزبی ویژه خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق +تصاویر”

  • سلام.ضمن تشکر .ای کاش به این خانم می گفتند حضور شما با این شلوار تنگ در جمع خادمین آستان مقدس حضرت امام زاده عبدالله .انهم در رسانه خوبیت ندارد.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده