رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر : ۸۱۶۲۶
  • چاپ خبر : بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق از سینما قدس آهنشهر

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق از سینما قدس آهنشهر

حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق؛  صبح امروز به همراه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق؛  از سینما قدس آهنشهر بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در این بازدید محمود تقی زاده، مسئول امور سینمایی آهنشهر در خصوص تغییرات صورت گرفته در سینما قدس؛ همچون جابجایی تابلو قدیم […]

حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق؛  صبح امروز به همراه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق؛  از سینما قدس آهنشهر بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این بازدید محمود تقی زاده، مسئول امور سینمایی آهنشهر در خصوص تغییرات صورت گرفته در سینما قدس؛ همچون جابجایی تابلو قدیم ؛ ایجاد فضای مناسب برای جانمایی فیلم های نمایش داده شده  برروی پرده، تعمیر کلی سرویس های بهداشتی ، ایجاد بوفه در فضای داخلی سینما  به گونه ای که امکان استفاده از آن برای تماشاگران تا آخرین لحظه وجود دارد،ایجاد فضاسازی مناسب در حیاط خلوت سینما، رنگ آمیزی و دیوار نویسی سینما و… مطالبی را عنوان کرد.

تقی زاده یادآور شد : در طول این یکماه؛ برای اولین بار در تاریخ سینما صبح ها فیلم پیشونی سفید 3 ویژه کودکان و نوجوانان نمایش داده شد که مورد توجه خانواده ها قرارگرفت .در سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نیز؛ این فیلم در 2 سانس همراه با پذیرایی برای دختران دیار نخل و آفتاب نمایش داده شد.

وی از کمک های بی دریغ مدیر عامل شرکت و نگاه ویژه به مقوله سینما ، حمایت های بی شائبه مدیر روابط عمومی و همکاری های حسینی مدیر رفاه و خدمات آهنشهر، علی محمد رنجبر سرپرست و پرسنل توانمند آب و برق آهنشهر صمیمانه تشکر کرد.

تقی زاده با بیان اینکه تا رسیدن سینما به جایگاه واقعی خود ؛ تلاش ,خواهد شد ،افزود: با حمایت مدیریت و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تصمیم گرفته شد  که صندلی های سینما تعویض و سالن برای نمایش فیلم سینمایی« شبی که ماه کامل شد» با حضور کارگردان این فیلم آماده شود.

در ادامه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر امور سینمایی آهنشهر گفت: مردم مخاطب اصلی سینما هستند و باید برای آنان فیلم های تولیدی مناسب و شایسته وارد چرخه بازار فرهنگ کرد و روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق نیز طی چند ماه گذشته تلاش نموده با توجه به نیاز مخاطبان فیلم های سینمایی با موضوعات مختلف و جذاب در سینما قدس آهنشهر به نمایش بگذارد.

حسن زاده بزرگترین نیاز مخاطب امروز بخصوص جوانان را؛ سینما و  توجه به امید و شادی در آثار فرهنگی و سینمایی دانست و تصریح کرد : تلاش شده بیشتر فیلم ها با همین مضامین به نمایش گذاشته شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از تلاش های انجام گرفته در  سینما و نمایش فیلم های به روز و نیز جذب بیشتر مخاطبان و علاقمندان به سینما قدردانی کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده