رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر : ۸۱۶۴۹
  • چاپ خبر : نشست کانون های بازنشستگی فولاد با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید+ تصویر

نشست کانون های بازنشستگی فولاد با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید+ تصویر

نشست کانون های بازنشستگی فولاد با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، در ابتدای این نشست محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن خیر مقدم به محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، از این ایشان که در جمع کانون های بازنشستگی فولاد حضور یافت، قدردانی نمود. در ادامه، […]

نشست کانون های بازنشستگی فولاد با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، در ابتدای این نشست محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن خیر مقدم به محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، از این ایشان که در جمع کانون های بازنشستگی فولاد حضور یافت، قدردانی نمود.

در ادامه، اعضای هیات مدیره های کانون های بازنشستگی هر یک به صورت جداگانه ضمن تشکر از حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به بیان مشکلات و مسایل بازنشستگان فولاد پرداختند.

اعضای هیات مدیره های کانون های بازنشستگی همچنین از عملکرد صندوق بازنشستگی فولاد در رسیدگی به امور بازنشستگان تقدیر نمودند.

پس از پایان سخنان نمایندگان کانون های بازنشستگی،  محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سخنانی ضمن خرسندی از دیدار با بازنشستگان فولاد و نمایندگان آنان بر توجه دولت به وضعیت حقوق و زندگی بازنشستگان تاکید نمود.

لازم به ذکر است اظهارات کامل وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به صورت جداگانه منتشر خواهد شد.

منبع: مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده