رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
  • کد خبر : ۸۲۱۶۲
  • چاپ خبر : اولین جلسه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان بافق برگزار شد

اولین جلسه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان بافق برگزار شد

اولین جلسه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان بافق با حضور نماینده مرجع قانونی صبح امروز در محل اداره صنعت،معدن و تجارت برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ ولی الله رنجبر رئیس اداره صمت شهرستان بافق در این خصوص گفت: براساس فصل سوم از قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مصوب مجلس شورای اسلامی و […]

اولین جلسه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان بافق با حضور نماینده مرجع قانونی صبح امروز در محل اداره صنعت،معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ولی الله رنجبر رئیس اداره صمت شهرستان بافق در این خصوص گفت: براساس فصل سوم از قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مصوب مجلس شورای اسلامی و با هدف ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های حقوق مصرف کنندگان،انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تشکیل و طبق مقررات و آیین نامه ای که به همین منظور تدوین و ابلاغ شده است، فعالیت خواهند کرد.

رنجبر از جمله وظایف این انجمن را دریافت، ارجاع و پیگیری دعاوی و شکایت مصرف کنندگان به مراجع ذیربط، مشاوره و ارائه راهنمایی،آموزش،جلوگیری از هر عملی که منجر به افزایش قیمت یا تضعیف حقوق مصرف کننده شود،برگزاری نمایشگاه های مطابق با حقوق مصرف کنندگان و غیره عنوان کرد.

وی افزود: این انجمن مورخ 27 تیرماه 98 در شهرستان تشکیل شده است و امروز اولین جلسه در جهت تحقق ماده 35 اساسنامه، تعیین سمت اعضای هیئت مدیره بر اساس رأی داخلی اعضای منتخب برای مدت یکسال انجام گرفت.

گفتنی است، بر این اساس مجتبی حاجی حسنی رئیس انجمن،امیری نائب رئیس،عباسی زاده خزانه دار،محمود حاجی حسنی و اشرفی به عنوان عضو انتخاب شدند.

همچنین امیری براساس رأی و نظر اعضاء به عنوان نماینده انجمن در استان انتخاب شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده