رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
  • کد خبر : ۸۲۱۷۴
  • چاپ خبر : کارورزی و کارآموزی می تواند ابزار مهمی برای آمادگی شغلی هنرجویان هنرستان ها باشد

کارورزی و کارآموزی می تواند ابزار مهمی برای آمادگی شغلی هنرجویان هنرستان ها باشد

معاون آموزشی آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از اهداف سند تحول بنیادین کسب و ارتقاء مهارت های مفید توسط دانش آموزان است، افزود: برگزاری دوره های کارورزی و کارآموزی می تواند ابزار مهمی برای آمادگی شغلی هنرجویان هنرستان ها باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ یاوری معاون آموزشی به همراه حاجی ابوالحسنی کارشناس مسئول […]

معاون آموزشی آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از اهداف سند تحول بنیادین کسب و ارتقاء مهارت های مفید توسط دانش آموزان است، افزود: برگزاری دوره های کارورزی و کارآموزی می تواند ابزار مهمی برای آمادگی شغلی هنرجویان هنرستان ها باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ یاوری معاون آموزشی به همراه حاجی ابوالحسنی کارشناس مسئول آموزش متوسطه ضمن بازدید از برگزاری دوره های کارورزی هنرجویان بیان داشت : این دوره ها فرصتی برای آشنایی هنرجویان با محیط کار بوده و باعث افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در آینده می شود تا بتوانند به علاقمندی های خود در زمینه های مختلف پی برده و نقاط ضعف و قوت کار را ارزیابی نمایند.

شایان ذکر است ؛ در تابستان امسال تعداد   225  هنرجو  در رشته های مختلف در ارگان ها و واحدهای سطح شهرمشغول به کارورزی هستند .

منبع: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده