رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر : ۸۲۱۸۷
  • چاپ خبر : تاکید عسکری بر تقویت تعاونی ها در نشست تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد کشور

تاکید عسکری بر تقویت تعاونی ها در نشست تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد کشور

نشست تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد کشور با حضور مدیرعامل و معاونین صندوق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در این نشست با تاکید بر اینکه تفکر تقویت تعاونی ها را حتما اجرا خواهیم کرد، اظهار داشت: در یک سال و چند : در […]

نشست تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد کشور با حضور مدیرعامل و معاونین صندوق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در این نشست با تاکید بر اینکه تفکر تقویت تعاونی ها را حتما اجرا خواهیم کرد، اظهار داشت: در یک سال و چند : در یک سال و چند ماه گذشته نیز با همین تفکر حرکت کردیم

عسکری با تاکید بر لزوم داشتن تفکر آینده نگری توسط تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: مدیران تعاونی ها با آینده نگری و برنامه ریزی لازم می توانند بدون شک شرایط بهتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی ها باید خدمات بهتر و با کیفیت مطلوب تری به بازنشستگان ارائه نمایند، تاکید کرد: تلاش می کنیم در طول سال، نشست های مستمری با تعاونی های صندوق برگزار کرده و وضعیت آنان را بررسی نمائیم.

عسکری ادامه داد: ما نباید فقط بر تعاونی های مصرف تکیه کرده بلکه باید در جهت تقویت سایر تعاونی ها حرکت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: باید بازنشستگان را تکریم نمائیم. این عزیزان خانواده معنوی ما هستند. باید با برنامه ریزی های لازم به گونه ای عمل کنیم که بازنشستگان و خانواده های این عزیزان عایدی مناسبی از تعاونی ها داشته باشند.

گفتنی است در این نشست، مدیران و نمایندگان تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد در سخنان جداگانه ای ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تعاونی ها، از حمایت های مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد جهت حمایت و تقویت تعاونی ها قدردانی نمودند.

منبع: مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده