رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
  • کد خبر : ۸۲۱۹۰
  • چاپ خبر : تیم هندبال خردسالان دختر باشگاه سنگ آهن بافق منتخب استان برای شرکت در مسابقات کشوری

تیم هندبال خردسالان دختر باشگاه سنگ آهن بافق منتخب استان برای شرکت در مسابقات کشوری

تیم هندبال خردسالان دختر باشگاه سنگ آهن بافق به عنوان تیم منتخب استان خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کند. به گزارش آفتاب بافق؛ محبوبه دهقان مربی تیم هندبال باشگاه سنگ آهن بافق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آفتاب با بیان اینکه دومین اردوی انتخابی تیم هندبال نونهالان برای شرکت در مسابقات […]

تیم هندبال خردسالان دختر باشگاه سنگ آهن بافق به عنوان تیم منتخب استان خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ محبوبه دهقان مربی تیم هندبال باشگاه سنگ آهن بافق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آفتاب با بیان اینکه دومین اردوی انتخابی تیم هندبال نونهالان برای شرکت در مسابقات کشوری هم اکنون در حال برگزاری است،گفت: تیم هندبال خردسالان دختر باشگاه سنگ آهن بافق به عنوان تیم منتخب استان خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کند.

وی با بیان اینکه طی برگزاری مسابقات استانی و کسب مقام اول تیم هندبال خردسالان دختر سنگ آهن بافق،این تیم با 14 بازیکن به عنوان منتخب استان در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت،افزود: 11 بازیکن از بافق و 3 بازیکن از دیگر شهرستان ها یا استان به تیم اضافه خواهند شد که نتیجه نهایی آن اعلام می شود.

دهقان اظهار داشت: مسابقات کشوری در تاریخ 31 مرداد به مدت یک هفته در استان یزد با حضور 30 تیم برگزار خواهد شد که تیم هندبال خردسالان دختر باشگاه سنگ آهن بافق به عنوان منتخب استان با سرمربی سیده مریم فخری حضور خواهد یافت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده