رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر : ۸۲۳۳۴
  • چاپ خبر : ما باید مدیریت زمان را دست بگیریم

ما باید مدیریت زمان را دست بگیریم

جلسه نهج البلاغه خوانی با حضور فرمانده پایگاه های حوزه مقاومت شهدای خواهر صبح امروز برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ صادقیان سخنران این جلسه در جمع فرماندهان پایگاه گفت: ما باید مدیریت زمان داشته باشیم. حضرت امام (ره) قدر ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه را می دانستند، یکی از یاران ایشان می […]

جلسه نهج البلاغه خوانی با حضور فرمانده پایگاه های حوزه مقاومت شهدای خواهر صبح امروز برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صادقیان سخنران این جلسه در جمع فرماندهان پایگاه گفت: ما باید مدیریت زمان داشته باشیم. حضرت امام (ره) قدر ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه را می دانستند، یکی از یاران ایشان می گوید بنده با حضرت امام(ره) ساعت هشت در دفتر ایشان قرار داشتم اما ساعت هشت و پنج دقیقه به دفترشان رسیدم و ایشان چون پنج دقیقه دیر کرده بودم مرا به ملاقات نپذیرفتند.

وی افزود: در حکمت 21نهج البلاغه امام علی (ع) فرمودند:(( فرصت ها همچون ابر می گذرد پس فرصت های نیک را بشمارید.)) همچنین در حکمت 74نهج البلاغه فرمودند: (( نفس آدمی قدم های او به سوی مرگ است.))

صادقیان تاکید کرد: فرماندهان پایگاه ها اساتید اخلاق را دعوت کنند تا پیرامون ” چشم و هم چشمی ” صحبت و گوش زد کنند، که هرسال از عمر ما می گذرد یک سال به مرگ نزدیکتر می شویم. همچنین فرماندهان باید همدلی و اقتدار  را در کنارهم داشته باشند و اگر نیروهای زیردست کم کاری کردند با آنان صحبت و برخورد داشته باشد، رابطه و حلقه ی گمشده ای که بین بسیج و مسجد است بهبود دهند، به ویژه حلقه کودکان که از همان دوران سنی کم رابطه آنها با مسجد شکل گیرد.

منبع: خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده