رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : ۸۲۳۵۵
  • چاپ خبر : بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از عملیات خاکی قطعه چغارت – سه چاهون

بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از عملیات خاکی قطعه چغارت – سه چاهون

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه سید ابراهیم حسینی مدیر راهسازی (مدیر طرحهای متوسط) شرکت از عملیات خاکی دو بانده کردن مسیر چغارت – بهاباد قطعه چغارت – سه چاهون بازدید و روند کار و میزان پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه سید ابراهیم حسینی مدیر راهسازی (مدیر طرحهای متوسط) شرکت از عملیات خاکی دو بانده کردن مسیر چغارت – بهاباد قطعه چغارت – سه چاهون بازدید و روند کار و میزان پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در گفتگو کوتاه با بیان اینکه عملیات خاکی دو بانده کردن جاده چغارت – بهاباد، قطعه چغارت – سه چاهون از میدان چغارت آغاز شده و تا دو راهی معدن سه چاهون به عهده شرکت سنگ آهن مرکزی بافق می باشد،افزود: این عملیات به طول 19.2 دهم کیلومتر می باشد که توسط این شرکت در حال انجام است و طی هفته آینده نیز روند کار تسریع خواهد یافت، چرا که ماشین آلات ما از قسمت سنگ آهن به این قسمت پروژه خواهند آمد.

وی با ابراز اینکه تلاش می شود زودتر از زمان مقرر این پروژه تحویل وزارت راه و شهرسازی داده شود،خاطر نشان کرد:  در صورتیکه موانع این جاده مانند تاسیسات یا ایجاد پل که به عهده  اداره راه و شهرسازی می باشد رفع شود، شرکت سنگ آهن نیز زودتر از زمان مقرر به تعهد خود پایان خواهد داد.

سید ابراهیم حسینی مدیر راهسازی شرکت نیز از مساعدت و توجه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در همه زمینه ها و موضوعات شهرستان به ویژه تقبل این پروژه بزرگ و تلاش برای اتمام کار زودتر از زمان تعیین شده،تشکر و قدردانی کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده