رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر : ۸۲۳۶۴
  • چاپ خبر : حضور گروه صنعتی یاران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان +تصاویر

حضور گروه صنعتی یاران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان +تصاویر

گروه صنعتی یاران به منظور معرفی محصولات کارخانجات خود و یافتن بازارهای جدید صادرات، در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور یافته است. به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که از بزرگترین نمایشگاه های خاورمیانه می باشد از تاریخ ۶ مرداد ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی […]

گروه صنعتی یاران به منظور معرفی محصولات کارخانجات خود و یافتن بازارهای جدید صادرات، در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور یافته است.

به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که از بزرگترین نمایشگاه های خاورمیانه می باشد از تاریخ ۶ مرداد ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری می باشد.

گروه صنعتی یاران نیز به منظور معرفی محصولات و توانمندی‌های کارخانجات خود شامل شرکت های مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، فولاد صنعت مهدی، پلمیرطلایی، نورد لوله یاران، قطورسازان و آریامولیبدن کسری و همچنین برای توسعه همکاری با مشتریان ایرانی و خارجی و یافتن بازارهای جدید صادرات، در این نمایشگاه حضور یافته و مورد استقبال بازدیدکنندگان زیادی قرار گرفته است.

خاطر نشان می شود گروه صنعتی یاران در غرفه شماره ۲۱ نمایشگاه واقع در سالن خلیج فارس پذیرای عموم بازدیدکنندگان می باشد.

منبع: روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده