رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
  • کد خبر : ۸۲۳۸۳
  • چاپ خبر : دیدار رئیس اداره حفاظت محیط زیست با سرپرست شبکه دامپزشکی بافق

دیدار رئیس اداره حفاظت محیط زیست با سرپرست شبکه دامپزشکی بافق

رییس اداره حفاظت محیط زیست بافق با حضور در شبکه دامپزشکی با سرپرست این شبکه دیدار و گفتگو نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ سید جلال موسوی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در این دیدار با اشاره به همکاری و مشارکت دامپزشکی در حوزه کنترل بیماری های حیات وحش گفت: یکی از مهم ترین بخش […]

رییس اداره حفاظت محیط زیست بافق با حضور در شبکه دامپزشکی با سرپرست این شبکه دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید جلال موسوی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در این دیدار با اشاره به همکاری و مشارکت دامپزشکی در حوزه کنترل بیماری های حیات وحش گفت: یکی از مهم ترین بخش های مرتبط با محیط زیست، دامپزشکی است که در بعد حفاظت حیات وحش نقش مهمی دارد.

وی با ابراز خرسندی از سطح مطلوب همکاری و همراهی شبکه دامپزشکی و  محیط زیست شهرستان بیان داشت: تعامل ميان این دو ارگان بمنظور مقابله با بیماری‌های حیات وحش به ویژه بیماری طاعون نشخوار کوچک و تب برفکی امری موثر و مفيد است.

در ادامه فرزانه سالاري سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ضمن تقدیر از حضور رییس اداره حفاظت محیط زیست و پیگیری های ایشان در راستای کنترل بیماری های حیات وحش اظهار داشت: در رابطه با اقداما ت دامپزشکی در زمینه جلوگیری از شیوع برخی بیماریها در دام‌های بومی و همچنین پیشگیری از سرایت آن در حیات وحش شهرستان، امسال نیز طبق سنوات قبل با همکاری اداره محیط زیست، مناطق پرخطر شناسایی و بطور مستمر پایش خواهند شد.

سالاری در ادامه افزود: با اولویت روستاهای واقع در حاشیه مناطق حفاظت شده حیات وحش، دامهای اهلی این روستاها چندین فاز واکسیناسیون رایگان ppr  و‌ تب برفکی را دریافت خواهند کرد که پیش بینی می شود در هر فاز بالغ بر 15 هزار راس دام سبک، واکسینه شوند.

منبع: روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده