رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر : ۸۲۳۹۰
  • چاپ خبر : دعوت از تیم های ملی فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی در بافق / شناساندن و معرفی پتانسیل بازیکنان بافقی به مربیان رده بالای کشور
رئیس هیات فوتبال بافق در مرکز ملی فوتبال تهران:

دعوت از تیم های ملی فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی در بافق / شناساندن و معرفی پتانسیل بازیکنان بافقی به مربیان رده بالای کشور

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق در دیدار با مسئول مرکز ملی فوتبال تهران طی پیشنهادی برای دعوت از تیم های ملی فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی در رده های مختلف برای برگزاری اردوهای تدارکاتی در شهرستان گفت: هدف از این امر تمرین و ارتقای سطح بازی بازیکنان بافقی با برگزاری مسابقات تدارکاتی بین تیم ها و […]

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق در دیدار با مسئول مرکز ملی فوتبال تهران طی پیشنهادی برای دعوت از تیم های ملی فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی در رده های مختلف برای برگزاری اردوهای تدارکاتی در شهرستان گفت: هدف از این امر تمرین و ارتقای سطح بازی بازیکنان بافقی با برگزاری مسابقات تدارکاتی بین تیم ها و در صورت امکان شناساندن و معرفی پتانسیل بازیکنان بافقی به مربیان رده بالای کشور است.

به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیم تفکری رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق به همراه سعید قاسمی مسئول مرکز ملی فوتبال تهران در دیداری ضمن بازدید از امکانات و سالن های اختصاصی تیم های ملی، با مسئول این مرکز گفتگو کرد.

تفکری در این دیدار پیشنهاداتی به مسئول این مرکز داد که از جمله آن دعوت از تیم های ملی فوتبال،فوتسال وفوتبال ساحلی در رده های مختلف (آقایان و بانوان) برای اردوهای تدارکاتی در شهرستان بافق بود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق هدف از این امر را تمرین و ارتقای سطح بازی بازیکنان بافقی با برگزاری مسابقات تدارکاتی بین تیم ها و در صورت امکان شناساندن و معرفی پتانسیل بازیکنان بافقی به مربیان رده بالای کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 25 بازیکن در رشته فوتبال و فوتسال به اردوهای تیم ملی دعوت شدند،امیدوار شد این روند ادامه داشته باشد.

تفکری یادآور شد: در حال حاضر مدرسه فوتبال سنگ آهن در شهرک آهنشهر،ایرانیان و آموزش وپرورش در کلوپ ورزشی فعال هستند و باشگاه پردیس هم در زمینه فوتسال رده ها فعالیت می کنند که رده امید و جوانان این تیم در مسابقات کشوری حضوردارند. تیم فوتبال ساحلی شهدای بافق نیز در زمین پارک آبشار تمرین خود را برای حضور در مسابقات کشوری انجام می دهد. همچنین در فوتسال بانوان باشگاه سنگ آهن و هیات فوتبال 4تیم در حال فعالیت هستند.

 با توجه به آماده شدن زمین چمن تختی 2 مدرسه فوتبال دیگر در شهراضافه می شود که رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق در این خصوص گفت: با توجه به آماده شدن زمین کلوپ ورزشی لیگ فوتبال بافق در رده نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با ثبت نام تیم ها آغاز به کار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در لیگ فوتسال نیز در چهار رده هم همزمان ثبت نام به عمل می آید تا این 2 رشته مجزا درشهرستان دنبال شود.

 تفکری با توجه به فعالیت های بازیکنان بافقی، دعوت از تیمهای ملی را موقعیت خوبی  برای نشان دادن توانمندی های این بازیکنان دانست و از خانواده ها خواهان شد فرزندان خود را حمایت کنند تا همانند سید محمدطاها طباطبایی با بازی خوب و افتخار آفرینی برای شهر و خانواده پاسخ این حمایت ها را دهند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق در پایان نیز از حمایت های فرماندار، سرپرست اداره ورزش و جوانان،هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه آهن و نیز امیر فرشاد تفکری نماینده شهرستان در فدراسیون فوتبال که زمینه این بازدید را فراهم نمود، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده