رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
  • کد خبر : ۸۲۴۲۱
  • چاپ خبر : آغاز فعالیت سینما قدس آهنشهر پس از بهبود فضای داخلی آن برای رضایت و رفاه شهروندان بافقی

آغاز فعالیت سینما قدس آهنشهر پس از بهبود فضای داخلی آن برای رضایت و رفاه شهروندان بافقی

سینما قدس آهنشهر، پس از تعویض صندلی های سینما و بهبود فضای داخلی برای رضایت تماشاگران،از فردا 12 مرداد ماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سینما قدس آهنشهر به عنوان تنها سینمای شهرستان بافق که با توجه و حسن نظر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مقوله […]

سینما قدس آهنشهر، پس از تعویض صندلی های سینما و بهبود فضای داخلی برای رضایت تماشاگران،از فردا 12 مرداد ماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سینما قدس آهنشهر به عنوان تنها سینمای شهرستان بافق که با توجه و حسن نظر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مقوله فرهنگ و درایت مدیر روابط عمومی شرکت برای پخش فیلم های به روز و توجه به سلیقه تماشاگران پررنگ تر از گذشته فعالیت می کند،این اواخر تغییرات بسیاری در بهبود فضای درونی و بیرونی آن به خود دیده که همه برای رضایت تماشاگران و رفاه آنان بوده است.

با موافقت و همدلی مدیرعامل و با درایت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکری ایران – بافق برای تعویض صندلی های سینما به جهت رفاه و رضایت همشهریان،چند روزی سینما قدس آهنشهر تعطیل بود و می توان گفت با توجه به تغییرات اخیر در بهبود فضای داخلی و بیرونی آن و انجام این امر، هم اکنون یکی از مجهز ترین سینماهای استان به لحاظ ساختار داخلی و فنی بسیار خوب آن است.

مسئول سینما قدس آهنشهر با اعلام اینکه پس از تعویض صندلی ها و بهبود فضای داخلی از صبح فردا 12 مرداد ماه این سینما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: سینما قدس آهنشهر از فردا در 2 سانس صبح و شب با پخش 2 فیلم مجدد به فعالیت خواهد پرداخت.

وی افزود:  فیلم سینمایی ” تپلی و من ” ویژه کودکان و نوجوانان ساعت 10 صبح و فیلم سینمایی ” زهر مار ” ساعت 20:30 شب روی پرده سینما قدس آهنشهر خواهد رفت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده