رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر : ۸۳۷۵۲
  • چاپ خبر : دیدار فرزند سرلشکر شهید عباس بابایی با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

دیدار فرزند سرلشکر شهید عباس بابایی با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

سلما بابایی فرزند سرلشکر شهید عباس بابایی، خلبان جنگده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هتل نیکان دیدار و در خصوص پروژه ساخت فیلم با موضوع محیط زیست و محور یوزپلنگ آسیایی گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سلما بابایی دلیل انتخاب شهرستان بافق […]

سلما بابایی فرزند سرلشکر شهید عباس بابایی، خلبان جنگده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هتل نیکان دیدار و در خصوص پروژه ساخت فیلم با موضوع محیط زیست و محور یوزپلنگ آسیایی گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سلما بابایی دلیل انتخاب شهرستان بافق را برای ساخت این فیلم،زیستگاه یوزپلنگ ایرانی دانست و افزود: در این راستا به معرفی جاذبه ها و پتانسیل ها گردشگری و محیط زیست خواهیم پرداخت

وی این فیلم را به عنوان پروژه ای ملی معرفی کرد و اظهار داشت: با ساخت فیلم این اثر در داخل و کشورهای دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد و حتی در جشنواره شرکت خواهد کرد.

در ادامه رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از حضور سلما بابایی ،به روح مطهر شهیدان هشت دفاع مقدس به ویژه سرلشکر شهید عباس بابایی درود فرستاد و با تاکید بر اینکه کار اصلی ما معدن و معدنکاری است،اظهار داشت:  با توجه به علاقه ای که به بحث محیط زیست داریم و خود را متعهد به انجام مسئولیت های اجتماعی می دانیم، تمایل داریم کاری در راستای محیط زیست منطقه انجام دهیم.

گفتنی است؛ سلما بابایی کارگردان،تهیه کنند و فیلمساز تاکنون فیلم ها و چند تله فیلم را ساخته که معروفترین آنها ” دیدار در آشیانه ” است که مختص نوجوانان می باشد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده